ING propune un nou concept de office orientat către experiența clientului
Data publicarii: 25-04-2019 | Finante-Banci22 aprilie 2019 este data la care ING România a inaugurat un sediu nou situat pe Calea Dorobanți la numărul 135-145, în București, sediu care se dorește a reprezenta un nou concept de office și un nou mod de interacțiune între bancă și client. ”Acasă la ING” vine cu un design modern, spațiu deschis și relaxat, punându-se un accent mare pe eficientizarea timpului de care este nevoie pentru consultanță. În același timp, ING România își dorește reinterpretarea rolului pe care sediul clasic de bancă îl are în relația cu clienții săi.

ING România era deja cunoscută drept o bancă a noului mileniu, o bancă care s-a axat în principal pe servicii automatizate și pentru eficientizarea cât mai mare a experienței clienților, prin reducerea interacțiunii cu angajații băncii și implementarea unor servicii eficiente de self-banking și home-banking.
În prezent, clienții ING utilizează Home Bank ca și principală platformă de banking, și o fac în medie o dată la două zile, alegând să viziteze sediile fizice ale băncii în cele mai importante momente ale relației cu banca precum accesările de credite, creare de conturi noi, și așa mai departe. Serviciile online sunt principalul atu al ING și calitatea lor este recunoscută în rândurile clienților băncii, acest tip de serviciu fiind principala țintă de dezvoltare a companiei în raport cu eficientizarea relației cu clienții și serviciilor oferite acestora.
Pe acest fond, ING România propune și testează în această perioadă un nou proiect pilot ce presupune un nou tip de office care are în prim plan experiența clientului. Acest proiect pilot vine cu un nou tip de servire și elemente de design interior care să îi facă pe clienți să se simtă relaxați și confortabili în relația cu banca, de unde și noul concept de ”acasă la ING”.
Primul spațiu de acest fel a fost inaugurat în Olanda, la Amstelveen în anul 2016 urmând ca un an mai târziu, un concept similar să fie aplicat și în Belgia. Au urmat proiecte similare în alte țări ale Uniunii Europene și Turcia, sediul din București integrându-se perfect în acest peisaj.
„Casa ING reflectă răspunsul nostru la dinamica societății și la nevoile specifice ale clienților. Pe de o parte, întâlnim tendințele tot mai accentuate de digitalizare, și pe de altă parte, recunoaștem o nevoie incontestabilă de comunicare si consultanță, cu valoare adăugată, prin discuție față în față cu un consultant.
La ING, ne străduim să facem viața clienților noștri mai ușoară, să îi sprijinim să fie mereu cu un pas înainte, în viață și în afaceri. Am pus mereu preț pe servicii disponibile oriunde, oricând și instant. Ne dorim să extindem această strategie și în zona de office. Oricine poate veni să viziteze noul office ING să descopere toate soluțiile digitale pe care le oferim, într-un mediu prietenos și primitor, să discute cu consultanții noștri despre servicii și produse de banking, în timp ce beau împreună o cafea”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.

ING România era deja cunoscută drept o bancă a noului mileniu, o bancă care s-a axat în principal pe servicii automatizate și pentru eficientizarea cât mai mare a experienței clienților, prin reducerea interacțiunii cu angajații băncii și implementarea unor servicii eficiente de self-banking și home-banking.
În prezent, clienții ING utilizează Home Bank ca și principală platformă de banking, și o fac în medie o dată la două zile, alegând să viziteze sediile fizice ale băncii în cele mai importante momente ale relației cu banca precum accesările de credite, creare de conturi noi, și așa mai departe. Serviciile online sunt principalul atu al ING și calitatea lor este recunoscută în rândurile clienților băncii, acest tip de serviciu fiind principala țintă de dezvoltare a companiei în raport cu eficientizarea relației cu clienții și serviciilor oferite acestora.
Pe acest fond, ING România propune și testează în această perioadă un nou proiect pilot ce presupune un nou tip de office care are în prim plan experiența clientului. Acest proiect pilot vine cu un nou tip de servire și elemente de design interior care să îi facă pe clienți să se simtă relaxați și confortabili în relația cu banca, de unde și noul concept de ”acasă la ING”.
Primul spațiu de acest fel a fost inaugurat în Olanda, la Amstelveen în anul 2016 urmând ca un an mai târziu, un concept similar să fie aplicat și în Belgia. Au urmat proiecte similare în alte țări ale Uniunii Europene și Turcia, sediul din București integrându-se perfect în acest peisaj.
„Casa ING reflectă răspunsul nostru la dinamica societății și la nevoile specifice ale clienților. Pe de o parte, întâlnim tendințele tot mai accentuate de digitalizare, și pe de altă parte, recunoaștem o nevoie incontestabilă de comunicare si consultanță, cu valoare adăugată, prin discuție față în față cu un consultant.
La ING, ne străduim să facem viața clienților noștri mai ușoară, să îi sprijinim să fie mereu cu un pas înainte, în viață și în afaceri. Am pus mereu preț pe servicii disponibile oriunde, oricând și instant. Ne dorim să extindem această strategie și în zona de office. Oricine poate veni să viziteze noul office ING să descopere toate soluțiile digitale pe care le oferim, într-un mediu prietenos și primitor, să discute cu consultanții noștri despre servicii și produse de banking, în timp ce beau împreună o cafea”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking ING.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online