Success Academy face ce școala nu face
Data publicarii: 10-09-2019 | EconomieÎntr-o societate în care foarte multe voci acuză statul că nu are viziune și nu investește suficient în Învățământ, există antreprenori care văd Educația ca pe o investiție bună și de viitor. Cu o experiență de peste 27 de ani în business, Ovidiu Atanasiu a pus în 2016 bazele singurei școli din România care pleacă de la cerințele specifice ale mediului de business și completează orice traseu educațional ales de cursant în școala clasică. Este vorba de Success Academy, companie cu capital 100% românesc.
„Adolescenții descoperă care le sunt punctele forte și care este talentul lor nativ. Învață despre ei și află punctual ce au de îmbunătățit. În etapa a doua a programului tinerii încep să utilizeze instrumente utile în viața de zi cu zi. Învață cum să ia decizii cotidiene sau pentru viitorul lor profesional. Învață să își seteze obiective, să-și planifice acțiunile, să relaționeze, să comunice eficient, etc. În etapa a treia tinerii adolescenți își dezvoltă abilitățile de leadership și cele esențiale cerute de mediul de business - influențare, negociere, prezentări etc. La Success Academy facem ceea ce, din păcate, școala nu face. Dacă școala îi învață să fie docili, să stea în banca lor aliniați și ordonați, noi la Success Academy îi vrem curajoși, dezinvolți, creativi și capabili să dezvolte proiecte. Vrem să reușească.”, spune Ovidiu Atanasiu.

Ovidiu Atanasiu mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de peste 800.000 de lei. În ceea ce privește profitul, acesta a avut o evoluție crescătoare, iar în 2019 tot profitul va fi reinvestit.
„În viitor vrem să ne implicam mai mult în zona de dezvoltare a proiectelor generate de tineri pentru tineri”, explică Ovidiu Atanasiu.
La Success Academy sunt organizate grupe de studiu pe două tipuri de programe: unul pentru adolescenți (15-18 ani) și altul pentru juniori (11-14 ani). Copiii provin din licee de stat sau private și în general, din familii în care cel puțin unul dintre părinți este antreprenor sau corporatist, „deci înțeleg cel mai bine ce facem și sunt, de obicei, primii care își doresc să acceseze programele noastre”, adaugă Ovidiu Atanasiu.
Abilitățile dezvoltate la Success Academy sunt cerințe minime pentru accesarea mediului de business, indiferent de profilul academic dorit de cursanți. Fiind abilități care se dezvoltă în timp, tinerii au nevoie de un antrenament constant, conștient și susținut.
În acest moment în Academie sunt 12 traineri. Șase dintre ei sunt responsabili de livrarea programului în limba română. Au peste 15 ani de experiență în business și peste 10 ani experiență în livrarea programelor de training. Ceilalți 6 traineri sunt responsabili de livrarea programului în limba engleză. Scopul lor este să stimuleze engleza vorbită prin activități de dezvoltare personală.
Ovidiu Atanasiu este antreprenor cu 27 de ani experiență în business, psiholog, NLP Practitioner, instructor FireWalking, trainer certificat ANC, trainer în outdoor education, evaluator de competențe, certificat în managementul Resurselor Umane. Este de asemenea trainer cu 19 ani de experiență în motivarea și dezvoltarea potențialului uman cu peste 300 de clienți corporate și 30.000 de cursanți în săli, autor a două cărți de business și a scris multe articole în reviste de specialitate.
„Adolescenții descoperă care le sunt punctele forte și care este talentul lor nativ. Învață despre ei și află punctual ce au de îmbunătățit. În etapa a doua a programului tinerii încep să utilizeze instrumente utile în viața de zi cu zi. Învață cum să ia decizii cotidiene sau pentru viitorul lor profesional. Învață să își seteze obiective, să-și planifice acțiunile, să relaționeze, să comunice eficient, etc. În etapa a treia tinerii adolescenți își dezvoltă abilitățile de leadership și cele esențiale cerute de mediul de business - influențare, negociere, prezentări etc. La Success Academy facem ceea ce, din păcate, școala nu face. Dacă școala îi învață să fie docili, să stea în banca lor aliniați și ordonați, noi la Success Academy îi vrem curajoși, dezinvolți, creativi și capabili să dezvolte proiecte. Vrem să reușească.”, spune Ovidiu Atanasiu.

Ovidiu Atanasiu mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de peste 800.000 de lei. În ceea ce privește profitul, acesta a avut o evoluție crescătoare, iar în 2019 tot profitul va fi reinvestit.
„În viitor vrem să ne implicam mai mult în zona de dezvoltare a proiectelor generate de tineri pentru tineri”, explică Ovidiu Atanasiu.
La Success Academy sunt organizate grupe de studiu pe două tipuri de programe: unul pentru adolescenți (15-18 ani) și altul pentru juniori (11-14 ani). Copiii provin din licee de stat sau private și în general, din familii în care cel puțin unul dintre părinți este antreprenor sau corporatist, „deci înțeleg cel mai bine ce facem și sunt, de obicei, primii care își doresc să acceseze programele noastre”, adaugă Ovidiu Atanasiu.
Abilitățile dezvoltate la Success Academy sunt cerințe minime pentru accesarea mediului de business, indiferent de profilul academic dorit de cursanți. Fiind abilități care se dezvoltă în timp, tinerii au nevoie de un antrenament constant, conștient și susținut.
În acest moment în Academie sunt 12 traineri. Șase dintre ei sunt responsabili de livrarea programului în limba română. Au peste 15 ani de experiență în business și peste 10 ani experiență în livrarea programelor de training. Ceilalți 6 traineri sunt responsabili de livrarea programului în limba engleză. Scopul lor este să stimuleze engleza vorbită prin activități de dezvoltare personală.
Ovidiu Atanasiu este antreprenor cu 27 de ani experiență în business, psiholog, NLP Practitioner, instructor FireWalking, trainer certificat ANC, trainer în outdoor education, evaluator de competențe, certificat în managementul Resurselor Umane. Este de asemenea trainer cu 19 ani de experiență în motivarea și dezvoltarea potențialului uman cu peste 300 de clienți corporate și 30.000 de cursanți în săli, autor a două cărți de business și a scris multe articole în reviste de specialitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial