Success Academy face ce școala nu face
Data publicarii: 10-09-2019 | EconomieÎntr-o societate în care foarte multe voci acuză statul că nu are viziune și nu investește suficient în Învățământ, există antreprenori care văd Educația ca pe o investiție bună și de viitor. Cu o experiență de peste 27 de ani în business, Ovidiu Atanasiu a pus în 2016 bazele singurei școli din România care pleacă de la cerințele specifice ale mediului de business și completează orice traseu educațional ales de cursant în școala clasică. Este vorba de Success Academy, companie cu capital 100% românesc.
„Adolescenții descoperă care le sunt punctele forte și care este talentul lor nativ. Învață despre ei și află punctual ce au de îmbunătățit. În etapa a doua a programului tinerii încep să utilizeze instrumente utile în viața de zi cu zi. Învață cum să ia decizii cotidiene sau pentru viitorul lor profesional. Învață să își seteze obiective, să-și planifice acțiunile, să relaționeze, să comunice eficient, etc. În etapa a treia tinerii adolescenți își dezvoltă abilitățile de leadership și cele esențiale cerute de mediul de business - influențare, negociere, prezentări etc. La Success Academy facem ceea ce, din păcate, școala nu face. Dacă școala îi învață să fie docili, să stea în banca lor aliniați și ordonați, noi la Success Academy îi vrem curajoși, dezinvolți, creativi și capabili să dezvolte proiecte. Vrem să reușească.”, spune Ovidiu Atanasiu.

Ovidiu Atanasiu mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de peste 800.000 de lei. În ceea ce privește profitul, acesta a avut o evoluție crescătoare, iar în 2019 tot profitul va fi reinvestit.
„În viitor vrem să ne implicam mai mult în zona de dezvoltare a proiectelor generate de tineri pentru tineri”, explică Ovidiu Atanasiu.
La Success Academy sunt organizate grupe de studiu pe două tipuri de programe: unul pentru adolescenți (15-18 ani) și altul pentru juniori (11-14 ani). Copiii provin din licee de stat sau private și în general, din familii în care cel puțin unul dintre părinți este antreprenor sau corporatist, „deci înțeleg cel mai bine ce facem și sunt, de obicei, primii care își doresc să acceseze programele noastre”, adaugă Ovidiu Atanasiu.
Abilitățile dezvoltate la Success Academy sunt cerințe minime pentru accesarea mediului de business, indiferent de profilul academic dorit de cursanți. Fiind abilități care se dezvoltă în timp, tinerii au nevoie de un antrenament constant, conștient și susținut.
În acest moment în Academie sunt 12 traineri. Șase dintre ei sunt responsabili de livrarea programului în limba română. Au peste 15 ani de experiență în business și peste 10 ani experiență în livrarea programelor de training. Ceilalți 6 traineri sunt responsabili de livrarea programului în limba engleză. Scopul lor este să stimuleze engleza vorbită prin activități de dezvoltare personală.
Ovidiu Atanasiu este antreprenor cu 27 de ani experiență în business, psiholog, NLP Practitioner, instructor FireWalking, trainer certificat ANC, trainer în outdoor education, evaluator de competențe, certificat în managementul Resurselor Umane. Este de asemenea trainer cu 19 ani de experiență în motivarea și dezvoltarea potențialului uman cu peste 300 de clienți corporate și 30.000 de cursanți în săli, autor a două cărți de business și a scris multe articole în reviste de specialitate.
„Adolescenții descoperă care le sunt punctele forte și care este talentul lor nativ. Învață despre ei și află punctual ce au de îmbunătățit. În etapa a doua a programului tinerii încep să utilizeze instrumente utile în viața de zi cu zi. Învață cum să ia decizii cotidiene sau pentru viitorul lor profesional. Învață să își seteze obiective, să-și planifice acțiunile, să relaționeze, să comunice eficient, etc. În etapa a treia tinerii adolescenți își dezvoltă abilitățile de leadership și cele esențiale cerute de mediul de business - influențare, negociere, prezentări etc. La Success Academy facem ceea ce, din păcate, școala nu face. Dacă școala îi învață să fie docili, să stea în banca lor aliniați și ordonați, noi la Success Academy îi vrem curajoși, dezinvolți, creativi și capabili să dezvolte proiecte. Vrem să reușească.”, spune Ovidiu Atanasiu.

Ovidiu Atanasiu mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de peste 800.000 de lei. În ceea ce privește profitul, acesta a avut o evoluție crescătoare, iar în 2019 tot profitul va fi reinvestit.
„În viitor vrem să ne implicam mai mult în zona de dezvoltare a proiectelor generate de tineri pentru tineri”, explică Ovidiu Atanasiu.
La Success Academy sunt organizate grupe de studiu pe două tipuri de programe: unul pentru adolescenți (15-18 ani) și altul pentru juniori (11-14 ani). Copiii provin din licee de stat sau private și în general, din familii în care cel puțin unul dintre părinți este antreprenor sau corporatist, „deci înțeleg cel mai bine ce facem și sunt, de obicei, primii care își doresc să acceseze programele noastre”, adaugă Ovidiu Atanasiu.
Abilitățile dezvoltate la Success Academy sunt cerințe minime pentru accesarea mediului de business, indiferent de profilul academic dorit de cursanți. Fiind abilități care se dezvoltă în timp, tinerii au nevoie de un antrenament constant, conștient și susținut.
În acest moment în Academie sunt 12 traineri. Șase dintre ei sunt responsabili de livrarea programului în limba română. Au peste 15 ani de experiență în business și peste 10 ani experiență în livrarea programelor de training. Ceilalți 6 traineri sunt responsabili de livrarea programului în limba engleză. Scopul lor este să stimuleze engleza vorbită prin activități de dezvoltare personală.
Ovidiu Atanasiu este antreprenor cu 27 de ani experiență în business, psiholog, NLP Practitioner, instructor FireWalking, trainer certificat ANC, trainer în outdoor education, evaluator de competențe, certificat în managementul Resurselor Umane. Este de asemenea trainer cu 19 ani de experiență în motivarea și dezvoltarea potențialului uman cu peste 300 de clienți corporate și 30.000 de cursanți în săli, autor a două cărți de business și a scris multe articole în reviste de specialitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
- Studiu EY: Majoritatea directorilor generali se tem că recesiunea va fi mai gravă decât criza financiară - comunicat de presă
- Schneider Electric îl numește pe Marc Garner în funcția de Senior Vice President al diviziei Secure Power în Europa
- Sondaj Storia.ro: Proprietarii si cumparatorii din Romania fac un sumar al pietei imobiliare din 2022
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă