Success Academy face ce școala nu face
Data publicarii: 10-09-2019 | EconomieÎntr-o societate în care foarte multe voci acuză statul că nu are viziune și nu investește suficient în Învățământ, există antreprenori care văd Educația ca pe o investiție bună și de viitor. Cu o experiență de peste 27 de ani în business, Ovidiu Atanasiu a pus în 2016 bazele singurei școli din România care pleacă de la cerințele specifice ale mediului de business și completează orice traseu educațional ales de cursant în școala clasică. Este vorba de Success Academy, companie cu capital 100% românesc.
„Adolescenții descoperă care le sunt punctele forte și care este talentul lor nativ. Învață despre ei și află punctual ce au de îmbunătățit. În etapa a doua a programului tinerii încep să utilizeze instrumente utile în viața de zi cu zi. Învață cum să ia decizii cotidiene sau pentru viitorul lor profesional. Învață să își seteze obiective, să-și planifice acțiunile, să relaționeze, să comunice eficient, etc. În etapa a treia tinerii adolescenți își dezvoltă abilitățile de leadership și cele esențiale cerute de mediul de business - influențare, negociere, prezentări etc. La Success Academy facem ceea ce, din păcate, școala nu face. Dacă școala îi învață să fie docili, să stea în banca lor aliniați și ordonați, noi la Success Academy îi vrem curajoși, dezinvolți, creativi și capabili să dezvolte proiecte. Vrem să reușească.”, spune Ovidiu Atanasiu.

Ovidiu Atanasiu mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de peste 800.000 de lei. În ceea ce privește profitul, acesta a avut o evoluție crescătoare, iar în 2019 tot profitul va fi reinvestit.
„În viitor vrem să ne implicam mai mult în zona de dezvoltare a proiectelor generate de tineri pentru tineri”, explică Ovidiu Atanasiu.
La Success Academy sunt organizate grupe de studiu pe două tipuri de programe: unul pentru adolescenți (15-18 ani) și altul pentru juniori (11-14 ani). Copiii provin din licee de stat sau private și în general, din familii în care cel puțin unul dintre părinți este antreprenor sau corporatist, „deci înțeleg cel mai bine ce facem și sunt, de obicei, primii care își doresc să acceseze programele noastre”, adaugă Ovidiu Atanasiu.
Abilitățile dezvoltate la Success Academy sunt cerințe minime pentru accesarea mediului de business, indiferent de profilul academic dorit de cursanți. Fiind abilități care se dezvoltă în timp, tinerii au nevoie de un antrenament constant, conștient și susținut.
În acest moment în Academie sunt 12 traineri. Șase dintre ei sunt responsabili de livrarea programului în limba română. Au peste 15 ani de experiență în business și peste 10 ani experiență în livrarea programelor de training. Ceilalți 6 traineri sunt responsabili de livrarea programului în limba engleză. Scopul lor este să stimuleze engleza vorbită prin activități de dezvoltare personală.
Ovidiu Atanasiu este antreprenor cu 27 de ani experiență în business, psiholog, NLP Practitioner, instructor FireWalking, trainer certificat ANC, trainer în outdoor education, evaluator de competențe, certificat în managementul Resurselor Umane. Este de asemenea trainer cu 19 ani de experiență în motivarea și dezvoltarea potențialului uman cu peste 300 de clienți corporate și 30.000 de cursanți în săli, autor a două cărți de business și a scris multe articole în reviste de specialitate.
„Adolescenții descoperă care le sunt punctele forte și care este talentul lor nativ. Învață despre ei și află punctual ce au de îmbunătățit. În etapa a doua a programului tinerii încep să utilizeze instrumente utile în viața de zi cu zi. Învață cum să ia decizii cotidiene sau pentru viitorul lor profesional. Învață să își seteze obiective, să-și planifice acțiunile, să relaționeze, să comunice eficient, etc. În etapa a treia tinerii adolescenți își dezvoltă abilitățile de leadership și cele esențiale cerute de mediul de business - influențare, negociere, prezentări etc. La Success Academy facem ceea ce, din păcate, școala nu face. Dacă școala îi învață să fie docili, să stea în banca lor aliniați și ordonați, noi la Success Academy îi vrem curajoși, dezinvolți, creativi și capabili să dezvolte proiecte. Vrem să reușească.”, spune Ovidiu Atanasiu.

Ovidiu Atanasiu mizează anul acesta pe o cifră de afaceri de peste 800.000 de lei. În ceea ce privește profitul, acesta a avut o evoluție crescătoare, iar în 2019 tot profitul va fi reinvestit.
„În viitor vrem să ne implicam mai mult în zona de dezvoltare a proiectelor generate de tineri pentru tineri”, explică Ovidiu Atanasiu.
La Success Academy sunt organizate grupe de studiu pe două tipuri de programe: unul pentru adolescenți (15-18 ani) și altul pentru juniori (11-14 ani). Copiii provin din licee de stat sau private și în general, din familii în care cel puțin unul dintre părinți este antreprenor sau corporatist, „deci înțeleg cel mai bine ce facem și sunt, de obicei, primii care își doresc să acceseze programele noastre”, adaugă Ovidiu Atanasiu.
Abilitățile dezvoltate la Success Academy sunt cerințe minime pentru accesarea mediului de business, indiferent de profilul academic dorit de cursanți. Fiind abilități care se dezvoltă în timp, tinerii au nevoie de un antrenament constant, conștient și susținut.
În acest moment în Academie sunt 12 traineri. Șase dintre ei sunt responsabili de livrarea programului în limba română. Au peste 15 ani de experiență în business și peste 10 ani experiență în livrarea programelor de training. Ceilalți 6 traineri sunt responsabili de livrarea programului în limba engleză. Scopul lor este să stimuleze engleza vorbită prin activități de dezvoltare personală.
Ovidiu Atanasiu este antreprenor cu 27 de ani experiență în business, psiholog, NLP Practitioner, instructor FireWalking, trainer certificat ANC, trainer în outdoor education, evaluator de competențe, certificat în managementul Resurselor Umane. Este de asemenea trainer cu 19 ani de experiență în motivarea și dezvoltarea potențialului uman cu peste 300 de clienți corporate și 30.000 de cursanți în săli, autor a două cărți de business și a scris multe articole în reviste de specialitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025