Libra Bank anunță un profit în creștere față de anul trecut
Data publicarii: 12-09-2019 | Finante-BanciPotrivit ultimelor date furnizate oficial, profitul Libra Bank Internet Bank din primul semestru al anului 2019 a depășit 51 de milioane de lei, sumă dublă în comparație cu primul trimestru al anului și mai mare cu 10% față de rezultatele financiare ale perioadei similare a anului trecut (46,39 milioane lei). Sunt rezultate pozitive obținute ca urmare a continuării procesului de extindere a portofoliului de credite și menținerea unei rate de neperofrmanță cu mult sub media pieței bancare autohtone. Pe de altă parte, s-a continuat și procesul de optimizare a cheltuielilor operaționale ale instituției.
„Motorul creșterii indicatorilor de performanță ai LIBRA INTERNET BANK rămâne abordarea de nișă, cu specializare pe segmentele profesii liberale, agricultură și real estate. Această specializare vizează atingerea celor mai înalte standarde de calitate, printr-o abordare modernă și prudentă, în același timp, care mizează pe optimizarea și punerea în valoare atât a canalelor alternative, cât şi a celor clasice. În ceea ce privește profitabilitatea, obiectivul nostru în 2019 rămâne acela de a atinge cel puțin nivelul profitului de anul trecut, de cca. 95 de milioane de lei. La jumătatea anului 2019, pot confirma că suntem în grafic”, a declarat Emil Bituleanu, Director General LIBRA INTERNET BANK.
Activele nete ale LIBRA INTERNET BANK au ajuns astfel la data de 30 iunie 2019 la nivelul de 5,57 miliarde lei, cu 2% mai mult decât cuantumul înregistrat la începutul anului. O creștere și mai substanțială se poate observa comparând cifrele cu cele din prima jumătate a anului trecut. Astfel, primul semestru al anului 2019 a reprezentat o creștere cu 12% a activelor. Soldul creditelor a ajuns la 3,74 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul trecut în vreme ce rata de neperformanță a băncii a fost de 1,89%, un nivel considerabil mai bun decât media pieței.
Membră a grupului american de investiții New Century Holdings, LIBRA INTERNET BANK rămâne în continuare una dintre cele mai dinamice bănci din România, cu o rețea ce reprezintă peste 53 de sucursale deschise în toată țara.
„Motorul creșterii indicatorilor de performanță ai LIBRA INTERNET BANK rămâne abordarea de nișă, cu specializare pe segmentele profesii liberale, agricultură și real estate. Această specializare vizează atingerea celor mai înalte standarde de calitate, printr-o abordare modernă și prudentă, în același timp, care mizează pe optimizarea și punerea în valoare atât a canalelor alternative, cât şi a celor clasice. În ceea ce privește profitabilitatea, obiectivul nostru în 2019 rămâne acela de a atinge cel puțin nivelul profitului de anul trecut, de cca. 95 de milioane de lei. La jumătatea anului 2019, pot confirma că suntem în grafic”, a declarat Emil Bituleanu, Director General LIBRA INTERNET BANK.
Activele nete ale LIBRA INTERNET BANK au ajuns astfel la data de 30 iunie 2019 la nivelul de 5,57 miliarde lei, cu 2% mai mult decât cuantumul înregistrat la începutul anului. O creștere și mai substanțială se poate observa comparând cifrele cu cele din prima jumătate a anului trecut. Astfel, primul semestru al anului 2019 a reprezentat o creștere cu 12% a activelor. Soldul creditelor a ajuns la 3,74 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul trecut în vreme ce rata de neperformanță a băncii a fost de 1,89%, un nivel considerabil mai bun decât media pieței.
Membră a grupului american de investiții New Century Holdings, LIBRA INTERNET BANK rămâne în continuare una dintre cele mai dinamice bănci din România, cu o rețea ce reprezintă peste 53 de sucursale deschise în toată țara.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online