Visa și alte companii de top vor digitaliza piața despăgubirilor
Data publicarii: 30-09-2019 | Finante-BanciVisa și-a luat angajamentul de a lucra cu companiile de asigurare pentru a îmbunătăți o serie de proceduri învechite și lente privind plata despăgubirilor către clienți. Se dorește facilitarea accesului în timp real la fondurile existente în situații de urgență precum accidentele auto sau dezastrele naturale, atunci când oamenii au cel mai mare nevoie de acestea.
Cei implicați în astfel de evenimente neplăcute au puțin spre deloc timp dea se ocupa de completarea formularelor speciale de asigurare, de a confirma estimări ale daunelor și a plăti reparații sau cheltuieli medicale. Prin urmare, accesul la fonduri imediat devine esențial în asemenea momente.
“Visa consideră că banii nu ar trebui să fie un element de stres suplimentar în momente de criză și perioada de așteptare de șase până la zece zile pentru a accesa banii din asigurare este depășită, frustrantă și costisitoare pentru cei care au nevoie de bani”, a declarat Bill Sheley, Vicepreședinte senior, Global Head of Push Payments, Visa. “Fiind un brand global care se bucură de o încredere ridicată, Visa înțelege că încrederea este fundamentală pentru industria de asigurări. Prin intermediul Visa Direct și al partenerilor și clienților săi inovatori, Visa se află în poziția de a putea sprijini eficientizarea procesului de plată și de a oferi o experiență mai plăcută oamenilor atunci când aceștia au cea mai mare nevoie.”
Visa lucrează la un sistem prin intermediul căruia să faciliteze efectuarea plăților în timp real de către companiile de asigurări, sistem care va opera în parteneriat cu instituțiile financiare și clienții acestora. Astfel, odată cu lansarea plăților de polițe de asigurare cu ajutorul Visa Direct, clienții Erie Insurance și PNC Bank pot opta pentru a primi în timp real sumele cuvenite, direct în conturile lor bancare. În același timp, specialiștii Visa lucrează cu InsurPay dezvoltat de Invener Technologies, un soft care va permite plăți în timp real și pentru clienții companiei de asigurări American Family.
“Consumatorii au la dispoziție o multitudine de opțiuni digitale pentru a-și plăti prietenii, rudele sau companiile, prin urmare are sens pentru PNC să lucreze cu clienții pentru a implementa soluții de plată între companii și consumatori”, a declarat Chris Ward, head of product management în cadrul PNC Treasury Management. „Acestea pot, de asemenea, să înlocuiască un cec de hârtie și numerarul cu opțiuni digitale sigure și aproape în timp real, așa cum oferim în cadrul platformei noastre ePayments, în combinație cu Visa Direct.”
Cei implicați în astfel de evenimente neplăcute au puțin spre deloc timp dea se ocupa de completarea formularelor speciale de asigurare, de a confirma estimări ale daunelor și a plăti reparații sau cheltuieli medicale. Prin urmare, accesul la fonduri imediat devine esențial în asemenea momente.
“Visa consideră că banii nu ar trebui să fie un element de stres suplimentar în momente de criză și perioada de așteptare de șase până la zece zile pentru a accesa banii din asigurare este depășită, frustrantă și costisitoare pentru cei care au nevoie de bani”, a declarat Bill Sheley, Vicepreședinte senior, Global Head of Push Payments, Visa. “Fiind un brand global care se bucură de o încredere ridicată, Visa înțelege că încrederea este fundamentală pentru industria de asigurări. Prin intermediul Visa Direct și al partenerilor și clienților săi inovatori, Visa se află în poziția de a putea sprijini eficientizarea procesului de plată și de a oferi o experiență mai plăcută oamenilor atunci când aceștia au cea mai mare nevoie.”
Visa lucrează la un sistem prin intermediul căruia să faciliteze efectuarea plăților în timp real de către companiile de asigurări, sistem care va opera în parteneriat cu instituțiile financiare și clienții acestora. Astfel, odată cu lansarea plăților de polițe de asigurare cu ajutorul Visa Direct, clienții Erie Insurance și PNC Bank pot opta pentru a primi în timp real sumele cuvenite, direct în conturile lor bancare. În același timp, specialiștii Visa lucrează cu InsurPay dezvoltat de Invener Technologies, un soft care va permite plăți în timp real și pentru clienții companiei de asigurări American Family.
“Consumatorii au la dispoziție o multitudine de opțiuni digitale pentru a-și plăti prietenii, rudele sau companiile, prin urmare are sens pentru PNC să lucreze cu clienții pentru a implementa soluții de plată între companii și consumatori”, a declarat Chris Ward, head of product management în cadrul PNC Treasury Management. „Acestea pot, de asemenea, să înlocuiască un cec de hârtie și numerarul cu opțiuni digitale sigure și aproape în timp real, așa cum oferim în cadrul platformei noastre ePayments, în combinație cu Visa Direct.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?