Obligațiunile Golden Foods Snacks au intrat la tranzacționare pe SMT-ul BVB
Data publicarii: 31-12-2019 | BursaPotrivit informațiilor oficiale provenit din partea Bursei de Valori București, începând cu data de 20 decembrie 2019, obligațiunile corporative emise de către Golden Foods Snacks, deținători ai brandului ELMAS, au intrat la tranzacționare în sistemul multilateral de tranzacționare administrat de BVB.
Compania Golden Foods Snacks face parte dintr-un grup de firme active atât în România cât și în Grecia care sunt specializate pe producția, ambalarea și distribuirea pe piață a nucilor, alunelor, semințelor și fructelor uscate.
Controlată indirect de către familia Mitzaliz prin GF Holding Limited și Golden Brands Limited, Golden Food Snacks este prezentă în românia prin intermediul brandului ELMAS, care produce și distribuie pe piața internă trei tipuri de produse: semințe, alune și fructe deshidratate ce pot fi găsite atât în marile rețele de retail la nivel național, cât și în magazinele de proximitate.
Anul trecut, Golden Foods Snacks a înregistrat o cifră de afaceri de peste 46 de milioane de lei (în jur de 10 milioane de euro), o cifră de afaceri în creștere cu 18% față de anul anterior. Trei pătrimi din cifra de afaceri a fost realizată din activitatea de comerț modern în vreme ce 24 de procente din aceasta a survenit din comerțul tradițional și de export. Mai mult, cifra de afaceri este de așteptat să crească până la peste 71 de milioane de lei până în anul 2022.
Obligațiunile menționate mai sus au o maturitate de 3 ani și vin cu o dobândă fixă de 9% pe an care urmează să fie distribuită trimestrial acționarilor. Emisiunea a cuprins 47.000 de astfel de obligațiuni, fiecare în valoare nominală de 100 de lei, valoarea totală a acestora ridicându-se astfel la 4,7 milioane de lei. Acestea au fost vândute în cadrul unui plasament privat derulat în vara anului 2019 și intermediat de BRK Financial Group și sunt garantate de marca ELMAS care a fost evaluată la peste 4 milioane de euro de către firma CMF Consulting.
Compania Golden Foods Snacks face parte dintr-un grup de firme active atât în România cât și în Grecia care sunt specializate pe producția, ambalarea și distribuirea pe piață a nucilor, alunelor, semințelor și fructelor uscate.
Controlată indirect de către familia Mitzaliz prin GF Holding Limited și Golden Brands Limited, Golden Food Snacks este prezentă în românia prin intermediul brandului ELMAS, care produce și distribuie pe piața internă trei tipuri de produse: semințe, alune și fructe deshidratate ce pot fi găsite atât în marile rețele de retail la nivel național, cât și în magazinele de proximitate.
Anul trecut, Golden Foods Snacks a înregistrat o cifră de afaceri de peste 46 de milioane de lei (în jur de 10 milioane de euro), o cifră de afaceri în creștere cu 18% față de anul anterior. Trei pătrimi din cifra de afaceri a fost realizată din activitatea de comerț modern în vreme ce 24 de procente din aceasta a survenit din comerțul tradițional și de export. Mai mult, cifra de afaceri este de așteptat să crească până la peste 71 de milioane de lei până în anul 2022.
Obligațiunile menționate mai sus au o maturitate de 3 ani și vin cu o dobândă fixă de 9% pe an care urmează să fie distribuită trimestrial acționarilor. Emisiunea a cuprins 47.000 de astfel de obligațiuni, fiecare în valoare nominală de 100 de lei, valoarea totală a acestora ridicându-se astfel la 4,7 milioane de lei. Acestea au fost vândute în cadrul unui plasament privat derulat în vara anului 2019 și intermediat de BRK Financial Group și sunt garantate de marca ELMAS care a fost evaluată la peste 4 milioane de euro de către firma CMF Consulting.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI