Obligațiunile Golden Foods Snacks au intrat la tranzacționare pe SMT-ul BVB
Data publicarii: 31-12-2019 | BursaPotrivit informațiilor oficiale provenit din partea Bursei de Valori București, începând cu data de 20 decembrie 2019, obligațiunile corporative emise de către Golden Foods Snacks, deținători ai brandului ELMAS, au intrat la tranzacționare în sistemul multilateral de tranzacționare administrat de BVB.
Compania Golden Foods Snacks face parte dintr-un grup de firme active atât în România cât și în Grecia care sunt specializate pe producția, ambalarea și distribuirea pe piață a nucilor, alunelor, semințelor și fructelor uscate.
Controlată indirect de către familia Mitzaliz prin GF Holding Limited și Golden Brands Limited, Golden Food Snacks este prezentă în românia prin intermediul brandului ELMAS, care produce și distribuie pe piața internă trei tipuri de produse: semințe, alune și fructe deshidratate ce pot fi găsite atât în marile rețele de retail la nivel național, cât și în magazinele de proximitate.
Anul trecut, Golden Foods Snacks a înregistrat o cifră de afaceri de peste 46 de milioane de lei (în jur de 10 milioane de euro), o cifră de afaceri în creștere cu 18% față de anul anterior. Trei pătrimi din cifra de afaceri a fost realizată din activitatea de comerț modern în vreme ce 24 de procente din aceasta a survenit din comerțul tradițional și de export. Mai mult, cifra de afaceri este de așteptat să crească până la peste 71 de milioane de lei până în anul 2022.
Obligațiunile menționate mai sus au o maturitate de 3 ani și vin cu o dobândă fixă de 9% pe an care urmează să fie distribuită trimestrial acționarilor. Emisiunea a cuprins 47.000 de astfel de obligațiuni, fiecare în valoare nominală de 100 de lei, valoarea totală a acestora ridicându-se astfel la 4,7 milioane de lei. Acestea au fost vândute în cadrul unui plasament privat derulat în vara anului 2019 și intermediat de BRK Financial Group și sunt garantate de marca ELMAS care a fost evaluată la peste 4 milioane de euro de către firma CMF Consulting.
Compania Golden Foods Snacks face parte dintr-un grup de firme active atât în România cât și în Grecia care sunt specializate pe producția, ambalarea și distribuirea pe piață a nucilor, alunelor, semințelor și fructelor uscate.
Controlată indirect de către familia Mitzaliz prin GF Holding Limited și Golden Brands Limited, Golden Food Snacks este prezentă în românia prin intermediul brandului ELMAS, care produce și distribuie pe piața internă trei tipuri de produse: semințe, alune și fructe deshidratate ce pot fi găsite atât în marile rețele de retail la nivel național, cât și în magazinele de proximitate.
Anul trecut, Golden Foods Snacks a înregistrat o cifră de afaceri de peste 46 de milioane de lei (în jur de 10 milioane de euro), o cifră de afaceri în creștere cu 18% față de anul anterior. Trei pătrimi din cifra de afaceri a fost realizată din activitatea de comerț modern în vreme ce 24 de procente din aceasta a survenit din comerțul tradițional și de export. Mai mult, cifra de afaceri este de așteptat să crească până la peste 71 de milioane de lei până în anul 2022.
Obligațiunile menționate mai sus au o maturitate de 3 ani și vin cu o dobândă fixă de 9% pe an care urmează să fie distribuită trimestrial acționarilor. Emisiunea a cuprins 47.000 de astfel de obligațiuni, fiecare în valoare nominală de 100 de lei, valoarea totală a acestora ridicându-se astfel la 4,7 milioane de lei. Acestea au fost vândute în cadrul unui plasament privat derulat în vara anului 2019 și intermediat de BRK Financial Group și sunt garantate de marca ELMAS care a fost evaluată la peste 4 milioane de euro de către firma CMF Consulting.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall