Accor elimina plasticele de unica folosinta pana in 2022
Data publicarii: 04-02-2020 | TurismLider mondial în domeniul ospitalității augumentate cu peste 5000 de hoteluri și reședințe din peste 110 destinații, grupul Accor anunță eliminarea tuturor articolelor de unică folosință din plastic din camerele hotelurilor, restaurante, spații de întâlniri și zonele de agrement, până în anul 2022.
Grupul Accor își ia astfel angajamentul de a se alătura Inițiativei Globale pentru Plastic în Turism a ONU, acțiune menită să reducă impactul pe care materialele plastice îl au asupra mediului precum și de a consolida eforturile de combatere a poluării cu plastic a oceanelor lumii.
„Suntem conștienți de impactul semnificativ pe care îl avem asupra planetei noastre și de responsabilitatea noastră de a crea beneficii concrete pentru angajații, oaspeții, furnizorii, partenerii și comunitățile gazdă”, a declarat Sébastien Bazin, președinte și CEO, Accor. „Ceea ce ne ghidează este conștiința și conștientizarea socială care determină fiecare persoană sa se străduiască să fie un bun cetățean. Este vorba despre a fi conștient, responsabil social și consecvent."
Anual, Accor este gazdă pentru mai mult de 120 de milioane de oaspeți, și oferă peste 200 de milioane de mese clienților săi. În acest context, asumarea responsabilității față de mediu și decizia de a elimina toate obiectele de unică folosință confecționate din plastic scoate în evidență rolul asumat de grup în cadrul programului de dezvoltare durabilă de 25 de ani. Cu peste 200 de milioane de articole de unică folosință utilizate anual, prin decizia de eliminare a acestora din portofoliul de servicii și înlocuirea lor cu soluții alternative, hotelurile din grupul Accor își vor diminua semnificativ impactul negativ asupra mediului.
„Poluarea cu materiale plastice este una dintre provocările majore de mediu ale timpurilor noastre, iar turismul are un rol important în a contribui la soluționare”, a declarat Directorul Diviziei Economice a Programului de Mediu al ONU, Ligia Noronha. „Prin Inițiativa globală pentru materiale plastice în turism, companiile și destinațiile turistice sunt susținute pentru a inova, a elimina și a împărtăși modul în care folosesc materialele plastice, pentru a promova circularitatea în economiile noastre și a reduce poluarea cu materiale plastice la nivel global.”
Grupul Accor își ia astfel angajamentul de a se alătura Inițiativei Globale pentru Plastic în Turism a ONU, acțiune menită să reducă impactul pe care materialele plastice îl au asupra mediului precum și de a consolida eforturile de combatere a poluării cu plastic a oceanelor lumii.
„Suntem conștienți de impactul semnificativ pe care îl avem asupra planetei noastre și de responsabilitatea noastră de a crea beneficii concrete pentru angajații, oaspeții, furnizorii, partenerii și comunitățile gazdă”, a declarat Sébastien Bazin, președinte și CEO, Accor. „Ceea ce ne ghidează este conștiința și conștientizarea socială care determină fiecare persoană sa se străduiască să fie un bun cetățean. Este vorba despre a fi conștient, responsabil social și consecvent."
Anual, Accor este gazdă pentru mai mult de 120 de milioane de oaspeți, și oferă peste 200 de milioane de mese clienților săi. În acest context, asumarea responsabilității față de mediu și decizia de a elimina toate obiectele de unică folosință confecționate din plastic scoate în evidență rolul asumat de grup în cadrul programului de dezvoltare durabilă de 25 de ani. Cu peste 200 de milioane de articole de unică folosință utilizate anual, prin decizia de eliminare a acestora din portofoliul de servicii și înlocuirea lor cu soluții alternative, hotelurile din grupul Accor își vor diminua semnificativ impactul negativ asupra mediului.
„Poluarea cu materiale plastice este una dintre provocările majore de mediu ale timpurilor noastre, iar turismul are un rol important în a contribui la soluționare”, a declarat Directorul Diviziei Economice a Programului de Mediu al ONU, Ligia Noronha. „Prin Inițiativa globală pentru materiale plastice în turism, companiile și destinațiile turistice sunt susținute pentru a inova, a elimina și a împărtăși modul în care folosesc materialele plastice, pentru a promova circularitatea în economiile noastre și a reduce poluarea cu materiale plastice la nivel global.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall