Rezultate financiare ING Bank Q1
Data publicarii: 28-05-2020 | EconomieING România are ca principale priorități siguranța angajaților și a clienților dar și continuitatea activității companiei, tranziția de la munca la birou la munca acasă pentru 95% din angajații ING făcându-se rapid, chiar înainte de declanșarea stării de urgență. Banca a luat de asemenea măsuri imediate pentru protejarea clienților atât persoane fizice cât și persoane juridice, măsuri ce au inclus amânarea la plată a ratelor aferente creditelor, în anumite condiții respectiv colaborarea cu companiile mari pentru identificarea unor soluții personalizate și aderarea la programul IMM invest pentru credite garantate de stat IMM-urilor eligibile.
„Situația curentă este o lebădă neagră, pe care nu ne-am fi putut-o închipui la începutul anului. După primele săptămâni în care ne-am concentrat pe continuitatea activității băncii și siguranța colegilor, acum lucrăm activ să ne susținem clienții vulnerabili și contribuim la revenirea economiei. Dată fiind întreruperea abruptă atât pentru societate, cât și pentru economie, o serie de măsuri au fost rapid anunțate pentru a detalia cum ne susținem clienții în această perioadă dificilă. Dar aș vrea să le mulțumesc echipelor noastre pentru efortul admirabil depus în ultimele luni și un „Mulțumesc” special se duce către colegii din office-urile ING, aflați în propria noastră primă linie” a spus Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În ciuda problemelor din ultimele luni, numărul de clienți ai ING România care încasează venituri recurente într-un cont ING au crescut în această perioadă cu 13%, la 1 milion de persoane. Soldul depozitelor de la clienți a crescut de asemenea cu 25%, la fel și portofoliul de credite, care a înregistrat o creștere de 11% față de anul trecut, ajungând la aproape 30 de miliarde de lei.
“Acum un deceniu, când ne-am confruntat cu criza financiară de atunci, am avut un avantaj puternic datorită politicii noastre de creditare responsabilă. Atunci am avut posibilitatea să ne continuăm activitatea, să ne ajutăm clienții și să creștem activitatea băncii semnificativ, fiind mai puțin afectați de costurile de risc. Criza de astăzi este complet diferită prin natura sa, dar ne vom sprijini clienții în continuare și vom depăși împreună această perioadă. Cred că este un semn de încredere faptul că 1 milion de clienți își încasează veniturile recurente într-un cont ING și vedem că acest număr continuă să crească chiar și în timpul crizei”, a comentat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În ceea ce privește celelalte măsuri imediate luate de ING România pentru a susține lupta cu pandemia, instituția financiar-bancară a donat nu mai puțin de 2 milioane de lei pentru lupta împotriva Covid-19. Primul obiectiv a fost cel de a sprijini sistemul de sănătate, ING donând peste 3000 de echipamente de protecție și 5000 de teste PCR spitalelor din țara noastră. Banca a sprijinit de asemenea și organizația Code4România care are ca scop dezvoltarea de soluții digitale pentru informare publică.
De asemenea, în luna aprilie, ING Bank a lansat o campanie de strângere de fonduri prin intermediul HomeBank, campanie prin intermediul căreia clienții băncii au putut dona direct bani pentru sprijinirea grupurilor sociale vulnerabile. În total, clienții au strâns peste 70.000 de euro, sumă la care ING România a mai adăugat 100.000 de euro din fondurile proprii. Din fondurile colectate prin intermediul acestei campanii, ING a ajutat Fundația Comunitară București să distribuie produse sanitare și de igienă dar și alimente grupurilor vulnerabile.
„Situația curentă este o lebădă neagră, pe care nu ne-am fi putut-o închipui la începutul anului. După primele săptămâni în care ne-am concentrat pe continuitatea activității băncii și siguranța colegilor, acum lucrăm activ să ne susținem clienții vulnerabili și contribuim la revenirea economiei. Dată fiind întreruperea abruptă atât pentru societate, cât și pentru economie, o serie de măsuri au fost rapid anunțate pentru a detalia cum ne susținem clienții în această perioadă dificilă. Dar aș vrea să le mulțumesc echipelor noastre pentru efortul admirabil depus în ultimele luni și un „Mulțumesc” special se duce către colegii din office-urile ING, aflați în propria noastră primă linie” a spus Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În ciuda problemelor din ultimele luni, numărul de clienți ai ING România care încasează venituri recurente într-un cont ING au crescut în această perioadă cu 13%, la 1 milion de persoane. Soldul depozitelor de la clienți a crescut de asemenea cu 25%, la fel și portofoliul de credite, care a înregistrat o creștere de 11% față de anul trecut, ajungând la aproape 30 de miliarde de lei.
“Acum un deceniu, când ne-am confruntat cu criza financiară de atunci, am avut un avantaj puternic datorită politicii noastre de creditare responsabilă. Atunci am avut posibilitatea să ne continuăm activitatea, să ne ajutăm clienții și să creștem activitatea băncii semnificativ, fiind mai puțin afectați de costurile de risc. Criza de astăzi este complet diferită prin natura sa, dar ne vom sprijini clienții în continuare și vom depăși împreună această perioadă. Cred că este un semn de încredere faptul că 1 milion de clienți își încasează veniturile recurente într-un cont ING și vedem că acest număr continuă să crească chiar și în timpul crizei”, a comentat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
În ceea ce privește celelalte măsuri imediate luate de ING România pentru a susține lupta cu pandemia, instituția financiar-bancară a donat nu mai puțin de 2 milioane de lei pentru lupta împotriva Covid-19. Primul obiectiv a fost cel de a sprijini sistemul de sănătate, ING donând peste 3000 de echipamente de protecție și 5000 de teste PCR spitalelor din țara noastră. Banca a sprijinit de asemenea și organizația Code4România care are ca scop dezvoltarea de soluții digitale pentru informare publică.
De asemenea, în luna aprilie, ING Bank a lansat o campanie de strângere de fonduri prin intermediul HomeBank, campanie prin intermediul căreia clienții băncii au putut dona direct bani pentru sprijinirea grupurilor sociale vulnerabile. În total, clienții au strâns peste 70.000 de euro, sumă la care ING România a mai adăugat 100.000 de euro din fondurile proprii. Din fondurile colectate prin intermediul acestei campanii, ING a ajutat Fundația Comunitară București să distribuie produse sanitare și de igienă dar și alimente grupurilor vulnerabile.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?