Daikin Romania: 20.000 de copaci au fost plantati in parteneriat cu Plantam fapte bune in Romania
Data publicarii: 10-05-2021 | MediaSubsidiară a celui mai important producător de aer condiționat din lume, compania Daikin România continuă să susțină acțiunile desfășurate de Plantăm fapte bune în România, participând pentru al patrulea an consecutiv la ampla acțiune de împădurire la nivel național pe bază de voluntariat. Astfel, în urma inițiativei Daikin „Plantăm aer” au fost plantați peste 20.000 de copaci, compania contribuind și în acest an la creșterea suprafețelor împădurite și la asigurarea unui aer mai curat cu 1000 de puieți forestieri ce au fost plantați în județul Suceava.
Conform datelor oficiale, 20 de milioane de metri cubi de lemn sunt tăiați anual în România, ritmul de împădurire fiind sub nivelul optim. În timp ce procentul optim de împădurire este de 40%, în prezent, potrivit datelor oficiale, pădurile ocupă doar 29% din suprafața țării.
Inițiativa Daikin se aliniază astfel proiectelor ample de sustenabilitate ale companiei care joacă un rol semnificativ în strategia pe termen lung. Programul „Plantăm aer” reprezintă astfel un pas important prin care compania se implică în procesul de împădurire și implicit, al creșterii calității aerului.
“Misiunea noastră este să îmbunătățim calitatea aerului pe care îl respirăm atât în interior, cât și în exterior. De aceea, toate activităţile, practicile şi procesele noastre sunt dezvoltate şi implementate urmărind sustenabilitatea mediului. Promovăm în mod activ soluții ecologice, cu consum redus de energie, și inovăm continuu pentru a asigura un impact scăzut asupra mediului. Astfel, suntem onorați că și în acest an facem parte din inițiativa „Plantăm fapte bune în România” și continuăm să contribuim la îmbunătățirea calității aerului”, spune Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Pe termen lung, strategia Daikin vizează dezvoltarea și extinderea și a altor programe care au ca efect reducerea impactului asupra mediului, obiectivul principal în acest sens al companiei fiind cel de a ajunge până în anul 2050 la o amprentă netă de carbon zero în întreaga sa activitate.
Conform Agenției Internaționale pentru Energie, aproape o treime din emisiile globale de CO2 cade în responsabilitatea producției industriale, motiv pentru care Daikin, ca reprezentant al acesteia, își intensifică eforturile de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră și de a îmbunătăți eficiența energetică.
Până în prezent, compania a redus emisiile de gaze cu efect de seră la nivel de grup cu 70% față de nivelul atins în anul 2005, în ceea ce privește procesele de dezvoltare și producție. Mai mult, aparatele de climatizare au ajuns la 97% din volumul vânzărilor de produse ecologice.
Conform datelor oficiale, 20 de milioane de metri cubi de lemn sunt tăiați anual în România, ritmul de împădurire fiind sub nivelul optim. În timp ce procentul optim de împădurire este de 40%, în prezent, potrivit datelor oficiale, pădurile ocupă doar 29% din suprafața țării.
Inițiativa Daikin se aliniază astfel proiectelor ample de sustenabilitate ale companiei care joacă un rol semnificativ în strategia pe termen lung. Programul „Plantăm aer” reprezintă astfel un pas important prin care compania se implică în procesul de împădurire și implicit, al creșterii calității aerului.
“Misiunea noastră este să îmbunătățim calitatea aerului pe care îl respirăm atât în interior, cât și în exterior. De aceea, toate activităţile, practicile şi procesele noastre sunt dezvoltate şi implementate urmărind sustenabilitatea mediului. Promovăm în mod activ soluții ecologice, cu consum redus de energie, și inovăm continuu pentru a asigura un impact scăzut asupra mediului. Astfel, suntem onorați că și în acest an facem parte din inițiativa „Plantăm fapte bune în România” și continuăm să contribuim la îmbunătățirea calității aerului”, spune Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Pe termen lung, strategia Daikin vizează dezvoltarea și extinderea și a altor programe care au ca efect reducerea impactului asupra mediului, obiectivul principal în acest sens al companiei fiind cel de a ajunge până în anul 2050 la o amprentă netă de carbon zero în întreaga sa activitate.
Conform Agenției Internaționale pentru Energie, aproape o treime din emisiile globale de CO2 cade în responsabilitatea producției industriale, motiv pentru care Daikin, ca reprezentant al acesteia, își intensifică eforturile de a reduce emisiile de gaze cu efect de seră și de a îmbunătăți eficiența energetică.
Până în prezent, compania a redus emisiile de gaze cu efect de seră la nivel de grup cu 70% față de nivelul atins în anul 2005, în ceea ce privește procesele de dezvoltare și producție. Mai mult, aparatele de climatizare au ajuns la 97% din volumul vânzărilor de produse ecologice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial