Bolt a primit 600 de milioane de euro de la investitori
Data publicarii: 05-08-2021 | EconomieBolt, prima super-aplicație europeană a încheiat recent o rundă de finanțare de 600 de milioane de euro, fonduri care urmează să fie folosite pentru dezvoltarea noului său serviciu de livrare de produse alimentare în 15 minute, Bolt market dar și pentru extinderea serviciilor de mobilitate și de livrare deja existente. În urma acestei finanțări, evaluarea companiei a crescut la peste 4 miliarde de euro.
Fondurile mai sus amintite provin de la investitori noi pe această piață precum Sequoia, Tekne și Ghisallo dar și de la investitori existenți ai companiei printre care Naya, D1 Capital sau G Squared.
„Misiunea Bolt este aceea de a face călătoriile urbane accesibile și durabile. Construim un viitor în care oamenii nu vor mai fi obligați să cumpere mașini, ele fiind cauza traficului aglomerat și a poluării, ci vor putea folosi transportul la cerere atunci când chiar au nevoie de el. După șapte ani de muncă neîncetată, serviciile de mobilitate și livrare ale companiei Bolt oferă o alternativă mai bună pentru aproape toate cazurile în care este necesară folosirea mașinii. Sunt încântat să aduc aceste produse către milioane de clienți din Europa și Africa, luând accentul de pe mașini și dând orașele înapoi oamenilor,” a declarat Markus Villig, CEO Bolt.
„Bolt redefinește transportul urban în foarte multe țări din lume. Markus a construit o afacere excelentă din punct de vedere operațional - care acoperă Europa și Africa - și o cultură solidă, care formează baza unei companii durabile. Bolt ajută utilizatorii, orașele și mediul înconjurător. Suntem încântați să fim parteneri cu ei,” a declarat Andrew Reed, partener la Sequoia.
După cum știm, compania Bolt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, crescând la peste 75 de milioane de clienți la nivel global. Aceasta oferă pe lângă serviciile sale de bază, de ride-hailing, și servicii de închiriere a mașinilor (prin Bolt Drive) sau a trotinetelor și bicicletelor electrice.
Mai mult, Bolt oferă clienților săi și servicii de livrare precum Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante ori Bolt Market, serviciul de livrare de produse alimentare în 15 minute, ultima adiție în ecosistemul companiei. De asemenea, Bolt market urmează a fi lansat în următoarele luni în 10 țări europene, piețele viitoare incluzând Țările Baltice și Europa Centrală, Suedia, Portugalia, Croația și România.
Fondurile mai sus amintite provin de la investitori noi pe această piață precum Sequoia, Tekne și Ghisallo dar și de la investitori existenți ai companiei printre care Naya, D1 Capital sau G Squared.
„Misiunea Bolt este aceea de a face călătoriile urbane accesibile și durabile. Construim un viitor în care oamenii nu vor mai fi obligați să cumpere mașini, ele fiind cauza traficului aglomerat și a poluării, ci vor putea folosi transportul la cerere atunci când chiar au nevoie de el. După șapte ani de muncă neîncetată, serviciile de mobilitate și livrare ale companiei Bolt oferă o alternativă mai bună pentru aproape toate cazurile în care este necesară folosirea mașinii. Sunt încântat să aduc aceste produse către milioane de clienți din Europa și Africa, luând accentul de pe mașini și dând orașele înapoi oamenilor,” a declarat Markus Villig, CEO Bolt.
„Bolt redefinește transportul urban în foarte multe țări din lume. Markus a construit o afacere excelentă din punct de vedere operațional - care acoperă Europa și Africa - și o cultură solidă, care formează baza unei companii durabile. Bolt ajută utilizatorii, orașele și mediul înconjurător. Suntem încântați să fim parteneri cu ei,” a declarat Andrew Reed, partener la Sequoia.
După cum știm, compania Bolt a cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii ani, crescând la peste 75 de milioane de clienți la nivel global. Aceasta oferă pe lângă serviciile sale de bază, de ride-hailing, și servicii de închiriere a mașinilor (prin Bolt Drive) sau a trotinetelor și bicicletelor electrice.
Mai mult, Bolt oferă clienților săi și servicii de livrare precum Bolt Food, care permite utilizatorilor să comande mâncare de la restaurante ori Bolt Market, serviciul de livrare de produse alimentare în 15 minute, ultima adiție în ecosistemul companiei. De asemenea, Bolt market urmează a fi lansat în următoarele luni în 10 țări europene, piețele viitoare incluzând Țările Baltice și Europa Centrală, Suedia, Portugalia, Croația și România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online