ING Home’Bank împlinește 15 ani
Data publicarii: 03-11-2021 | Finante-BanciLansat în anul 2006, serviciul de online banking al ING Bank România, a împlinit de curând 15 ani de activitate. Dacă la început aplicația era disponibilă doar pentru desktop și avea doar patru funcționalități, pagina de portofoliu, interogarea tranzacțiilor, accesarea extraselor de cont și evident opțiunea de plăți, 15 ani mai târziu aceasta reprezintă o opțiune completă de banking. Disponibil inclusiv pe echipamentele mobile, serviciul oferă utilizatorilor posibilitatea de a începe sau a încheia relația cu banca, de a accesa toate serviciile și produsele curente ori de a accesa unele noi, online, la orice oră, din orice locație. Mai mult, potrivit ultimelor studii publicate de Kantar, ING este banca din România cu care este cel mai ușor de lucrat.
„Pentru mulți dintre noi, e greu să ne imaginăm cum am putea funcționa fără internet și mobile banking. În cercetările noastre pentru campania aniversară am dat peste niște comentarii de pe forumuri din 2006 în care oamenii se întrebau de ce au nevoie de internet banking. Astăzi, Home’Bank a devenit la propriu substantiv pentru a spune banking digital și este folosit de peste 1,2 milioane de utilizatori activi care se conectează aproape în fiecare zi, în medie. Suntem foarte mândri de evoluția Home’Bank și de experiența ușoară, disponibilitatea și siguranța pe care le oferim în prezent.”, a declarat Alina Iacomi, Digital Tribe Lead ING Bank România.
Scurt istoric
- 2006 - Se lansează platforma digitală de internet banking disponibilă la acel moment doar pentru desktop.
- 2010 - Printre serviciile disponibile în Home Bank sunt incluse și opțiunile de plată a facturilor, de deschidere a depozitelor bancare ori de reîncărcare a cartelelor telefonice.
- 2011 - Este lansată aplicația mobilă disponibilă pe telefoanele cu iOS. Un an mai târziu, în anul 2012, avea să fie lansată și aplicația pentru Android. De asemenea, în anul 2012 sunt introduse și notificările de tip push și posibilitatea de conectare prin parolă.
- 2013 - Apar primele asigurări de viață disponibile direct din aplicație.
- 2014 - Apare opțiunea de plată direct către un prieten prin intermediul numărului de telefon, opțiune disponibilă pentru transferurile între conturi ING.
- 2016 - Se lansează opțiunea de cash back pentru cumpărături, ING Bazar.
- 2017 - Se lansează creditul de nevoi personale disponibil 100% online în doar 15 minute precum și posibilitatea de conectare prin intermediul elementelor biometrice.
- 2018 - Accesările Home Bank de pe dispozitive mobile depășesc ca număr pentru prima dată de la lansarea acestui serviciu, cele de pe desktop. Tot în acest an devine disponibil și serviciul ING Pay de plată cu telefonul.
- 2019 - Apare opțiunea de a deschide cont bancar direct de pe dispozitivul mobil.
- 2020 - Este lansat serviciul de economisire rapidă prin rotunjirea plăților și transferarea acestora automată în contul de economii, Round Up.
- 2021 - ING lansează cardurile virtuale pentru toate tipurile de carduri aflate în portofoliul băncii.
„Ultimii patru ani cu siguranță au accelerat dezvoltarea de noi produse, funcționalități și servicii. Doar pe mobil traficul a crescut de peste șapte ori în acest timp, iar ING se concentrează pe soluții digitale care să întâmpine și, de ce nu, să anticipeze nevoile clienților, soluții care să fie relevante și să îi scutească de și mai mult de timp și efort. Cardurile virtuale sunt un pas în această direcție, un mod de a-ți gestiona banii 100% online, un pariu pe digitalizare așa cum a fost lansarea Home’Bank acum 15 ani.”, a adăugat Mihaela Nistor, Head of UX & Innovation ING Bank România.
„Pentru mulți dintre noi, e greu să ne imaginăm cum am putea funcționa fără internet și mobile banking. În cercetările noastre pentru campania aniversară am dat peste niște comentarii de pe forumuri din 2006 în care oamenii se întrebau de ce au nevoie de internet banking. Astăzi, Home’Bank a devenit la propriu substantiv pentru a spune banking digital și este folosit de peste 1,2 milioane de utilizatori activi care se conectează aproape în fiecare zi, în medie. Suntem foarte mândri de evoluția Home’Bank și de experiența ușoară, disponibilitatea și siguranța pe care le oferim în prezent.”, a declarat Alina Iacomi, Digital Tribe Lead ING Bank România.
Scurt istoric
- 2006 - Se lansează platforma digitală de internet banking disponibilă la acel moment doar pentru desktop.
- 2010 - Printre serviciile disponibile în Home Bank sunt incluse și opțiunile de plată a facturilor, de deschidere a depozitelor bancare ori de reîncărcare a cartelelor telefonice.
- 2011 - Este lansată aplicația mobilă disponibilă pe telefoanele cu iOS. Un an mai târziu, în anul 2012, avea să fie lansată și aplicația pentru Android. De asemenea, în anul 2012 sunt introduse și notificările de tip push și posibilitatea de conectare prin parolă.
- 2013 - Apar primele asigurări de viață disponibile direct din aplicație.
- 2014 - Apare opțiunea de plată direct către un prieten prin intermediul numărului de telefon, opțiune disponibilă pentru transferurile între conturi ING.
- 2016 - Se lansează opțiunea de cash back pentru cumpărături, ING Bazar.
- 2017 - Se lansează creditul de nevoi personale disponibil 100% online în doar 15 minute precum și posibilitatea de conectare prin intermediul elementelor biometrice.
- 2018 - Accesările Home Bank de pe dispozitive mobile depășesc ca număr pentru prima dată de la lansarea acestui serviciu, cele de pe desktop. Tot în acest an devine disponibil și serviciul ING Pay de plată cu telefonul.
- 2019 - Apare opțiunea de a deschide cont bancar direct de pe dispozitivul mobil.
- 2020 - Este lansat serviciul de economisire rapidă prin rotunjirea plăților și transferarea acestora automată în contul de economii, Round Up.
- 2021 - ING lansează cardurile virtuale pentru toate tipurile de carduri aflate în portofoliul băncii.
„Ultimii patru ani cu siguranță au accelerat dezvoltarea de noi produse, funcționalități și servicii. Doar pe mobil traficul a crescut de peste șapte ori în acest timp, iar ING se concentrează pe soluții digitale care să întâmpine și, de ce nu, să anticipeze nevoile clienților, soluții care să fie relevante și să îi scutească de și mai mult de timp și efort. Cardurile virtuale sunt un pas în această direcție, un mod de a-ți gestiona banii 100% online, un pariu pe digitalizare așa cum a fost lansarea Home’Bank acum 15 ani.”, a adăugat Mihaela Nistor, Head of UX & Innovation ING Bank România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial