Banca Transilvania creste dobanda la depozite
Data publicarii: 08-07-2022 | Finante-BanciDupă ce în luna aprilie a acestui an Banca Transilvania a crescut dobânzile la economiile în lei atât pentru persoanele fizice cât și juridice, instituția a decis o nouă majorare substanțială, dobânzile la depozitele la termen pe 36 de luni ajungând acum la 7%. Noile procente sunt disponibile pentru toate tipurile de depozite, pentru persoane fizice și juridice deopotrivă, după cum urmează:
Noile dobânzi la depozitele în lei pentru persoane fizice:
·Depozit pe 1 lună: 4,75% (+0,75%)
·Depozit pe 3 luni: 5% (+0,65%)
·Depozit pe 6 luni: 5,5% (+1%)
·Depozit pe 12 luni: 6% (+1,25%)
·Depozit pe 24 de luni: 6,75% (+1,9%)
·Depozit pe 36 de luni: 7% (+2%)
-Cont de economisire KidCONT: 5% (+0.75%)
Noile dobânzi la depozitele în lei pentru persoane juridice:
·Depozit pe 1 lună: 4,75% (+0,75%)
·Depozit pe 3 luni: 5% (+0,65%)
·Depozit pe 6 luni: 5,5% (+1,00%)
·Depozit pe 12 luni: 6% (+1,25%)
·Depozit pe 24 de luni: 6,75% (+1,90%)
·Depozit pe 36 de luni: 7% (+2%)
În prezent, Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România, principalul finanțator al economiei locale, instituție care acoperă prin creditele oferite toate segmentele de clienți și linii de business. Povestea BT a început în urmă cu aproape 30 de ani, cota de piață a băncii ajungând în prezent la 19%, cu peste 9000 de angajați, 500 sedii în 180 de localități și 3,6 milioane de clienți.
Noile dobânzi la depozitele în lei pentru persoane fizice:
·Depozit pe 1 lună: 4,75% (+0,75%)
·Depozit pe 3 luni: 5% (+0,65%)
·Depozit pe 6 luni: 5,5% (+1%)
·Depozit pe 12 luni: 6% (+1,25%)
·Depozit pe 24 de luni: 6,75% (+1,9%)
·Depozit pe 36 de luni: 7% (+2%)
-Cont de economisire KidCONT: 5% (+0.75%)
Noile dobânzi la depozitele în lei pentru persoane juridice:
·Depozit pe 1 lună: 4,75% (+0,75%)
·Depozit pe 3 luni: 5% (+0,65%)
·Depozit pe 6 luni: 5,5% (+1,00%)
·Depozit pe 12 luni: 6% (+1,25%)
·Depozit pe 24 de luni: 6,75% (+1,90%)
·Depozit pe 36 de luni: 7% (+2%)
În prezent, Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România, principalul finanțator al economiei locale, instituție care acoperă prin creditele oferite toate segmentele de clienți și linii de business. Povestea BT a început în urmă cu aproape 30 de ani, cota de piață a băncii ajungând în prezent la 19%, cu peste 9000 de angajați, 500 sedii în 180 de localități și 3,6 milioane de clienți.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online