Daikin Europe a incheiat anul fiscal 2021 cu cele mai bune rezultate financiare din istorie. Compania a inregistrat vanzari record de 4,3 miliarde de euro
Data publicarii: 12-07-2022 | Finante-BanciÎmpreună cu subsidiara Daikin Central Europe, compania Daikin Europe N.V. a înregistrat în anul fiscal încheiat la data de 31 martie 2022 o cifră de afaceri mai mare cu 25% comparativ cu anul fiscal anterior. Vânzările au ajuns la 4,3 miliarde de euro, cel mai bun rezultat înregistrat de companie în istoria sa, rezultat care vine pe fondul unei cerei crescânde pentru soluții regenerabile de încălzire, răcire și refrigerare. Mai mult, Daikin Central Europe din care face parte și filiala locală a companiei, a raportat vânzări record în 16 țări din Europa Centrală și de Est.
Rezultatele raportate de companie la finalul anului fiscal 2021 indică o creștere puternică pe toate segmentele de business. Cea mai mare creștere a fost înregistrată însă pe segmentul de încălzire. Pe acest segment, se estimează că până în anul 2030, doar în Europa, vor fi instalate peste 4 milioane de pompe de căldură anual, o rată anuală de creștere de 20%.
„Dincolo de contextul viziunii strategice pe termen lung adoptate de Comisia Europeană privind impactul asupra mediului, actualul context geopolitic și prețurile în creștere ale energiei îi determină pe clienții rezidențiali și industriali să treacă la soluții de încălzire și răcire eficiente din punct de vedere energetic și să își reducă astfel și amprenta asupra mediului. Pompele de căldură reprezintă una dintre tehnologiile cheie pentru a realiza tranziția energetică în Europa, prin urmare, în multe dintre piețele europene, guvernele oferă stimulente și subvenții atractive pentru a face mai ușor pentru proprietarii de locuințe procesul de înlocuire a vechilor sisteme de încălzire, cu petrol și gaz sau pe bază de alți combustibili fosili poluanți. În plus, toate aparatele noastre de aer condiționat split sunt pompe de căldură aer-aer eficiente din punct de vedere energetic și pot fi utilizate atât pentru răcire, cât și pentru încălzire”, explică Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Industria HVAC-R a înregistrat în 2021 o creștere a cererii pe segmentul comercial mai ales în zona de clădiri de birouri, retail, construcții și HoReCa. În România spre exemplu, Daikin a furnizat soluții pentru branduri de renume precum C&A, Takko, OMV Petrom, Pepco, Carrefour, Penny sau Sportisimo. Daikin a atras de asemenea numeroși clienți noi prin serviciul de reciclare a agentului frigorific Loop by Daikin - Recuperare - Reciclare - Reutilizare precum Toyota Manufacturing din Cehia.
„Ne-am concentrat întotdeauna să ne dezvoltăm și să fabricăm produsele cât mai aproape posibil de piețele în care suntem prezenți. Acest lucru ne permite să răspundem într-un mod flexibil la cererea pieței și ne face mai puțin vulnerabili la factorii externi. Totodată, am construit relații de lungă durată cu furnizorii strategici și am reușit astfel să depășim nivelul de performanță al pieței și să ne creștem cota de piață”, subliniază Daniel Vasile, Managing Director of Daikin Romania. „85% din unitățile Daikin vândute în regiunea CE sunt produse în fabricile noastre din Europa. Susținem principiul <>, iar clienții noștri se pot baza și pe cea mai mare rețea de parteneri de vânzări și service, formată din 2.500 de instalatori și distribuitori din Europa Centrală și de Est”, continuă Daniel Vasile.
„Avem o abordare de management centrată pe oameni și acordăm o atenție deosebită angajaților noștri și culturii organizaționale. Investim în dezvoltarea liderilor, cu un curriculum de leadership personalizat pentru directori aflați la diferite niveluri, pentru că ne dorim să avem lideri care inspiră și motivează membrii echipei să inoveze și să creeze schimbări pozitive în cadrul organizației. Ne concentrăm și pe starea de bine a angajaților, creând inițiative și proiecte de wellbeing care încurajează participarea și implicarea întregii echipe. Cât despre viitorii profesioniști de pe piața muncii, susținem dezvoltarea tinerilor și contribuim activ la integrarea lor în industria noastră. Avem ușile deschise nu doar pentru profesioniștii cu experiență, dar și pentru tinerii aflați la început de drum în carieră. Creăm oportunități pentru ei - stagii de practică, internship sau traineeship -, roluri entry-level care îi ajută să învețe, să acumuleze experiență și să își dezvolte abilitățile de care au nevoie pentru a crește alături de noi.”, precizează Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Rezultatele raportate de companie la finalul anului fiscal 2021 indică o creștere puternică pe toate segmentele de business. Cea mai mare creștere a fost înregistrată însă pe segmentul de încălzire. Pe acest segment, se estimează că până în anul 2030, doar în Europa, vor fi instalate peste 4 milioane de pompe de căldură anual, o rată anuală de creștere de 20%.
„Dincolo de contextul viziunii strategice pe termen lung adoptate de Comisia Europeană privind impactul asupra mediului, actualul context geopolitic și prețurile în creștere ale energiei îi determină pe clienții rezidențiali și industriali să treacă la soluții de încălzire și răcire eficiente din punct de vedere energetic și să își reducă astfel și amprenta asupra mediului. Pompele de căldură reprezintă una dintre tehnologiile cheie pentru a realiza tranziția energetică în Europa, prin urmare, în multe dintre piețele europene, guvernele oferă stimulente și subvenții atractive pentru a face mai ușor pentru proprietarii de locuințe procesul de înlocuire a vechilor sisteme de încălzire, cu petrol și gaz sau pe bază de alți combustibili fosili poluanți. În plus, toate aparatele noastre de aer condiționat split sunt pompe de căldură aer-aer eficiente din punct de vedere energetic și pot fi utilizate atât pentru răcire, cât și pentru încălzire”, explică Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Industria HVAC-R a înregistrat în 2021 o creștere a cererii pe segmentul comercial mai ales în zona de clădiri de birouri, retail, construcții și HoReCa. În România spre exemplu, Daikin a furnizat soluții pentru branduri de renume precum C&A, Takko, OMV Petrom, Pepco, Carrefour, Penny sau Sportisimo. Daikin a atras de asemenea numeroși clienți noi prin serviciul de reciclare a agentului frigorific Loop by Daikin - Recuperare - Reciclare - Reutilizare precum Toyota Manufacturing din Cehia.
„Ne-am concentrat întotdeauna să ne dezvoltăm și să fabricăm produsele cât mai aproape posibil de piețele în care suntem prezenți. Acest lucru ne permite să răspundem într-un mod flexibil la cererea pieței și ne face mai puțin vulnerabili la factorii externi. Totodată, am construit relații de lungă durată cu furnizorii strategici și am reușit astfel să depășim nivelul de performanță al pieței și să ne creștem cota de piață”, subliniază Daniel Vasile, Managing Director of Daikin Romania. „85% din unitățile Daikin vândute în regiunea CE sunt produse în fabricile noastre din Europa. Susținem principiul <
„Avem o abordare de management centrată pe oameni și acordăm o atenție deosebită angajaților noștri și culturii organizaționale. Investim în dezvoltarea liderilor, cu un curriculum de leadership personalizat pentru directori aflați la diferite niveluri, pentru că ne dorim să avem lideri care inspiră și motivează membrii echipei să inoveze și să creeze schimbări pozitive în cadrul organizației. Ne concentrăm și pe starea de bine a angajaților, creând inițiative și proiecte de wellbeing care încurajează participarea și implicarea întregii echipe. Cât despre viitorii profesioniști de pe piața muncii, susținem dezvoltarea tinerilor și contribuim activ la integrarea lor în industria noastră. Avem ușile deschise nu doar pentru profesioniștii cu experiență, dar și pentru tinerii aflați la început de drum în carieră. Creăm oportunități pentru ei - stagii de practică, internship sau traineeship -, roluri entry-level care îi ajută să învețe, să acumuleze experiență și să își dezvolte abilitățile de care au nevoie pentru a crește alături de noi.”, precizează Daniel Vasile, Managing Director Daikin România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj EY România: Marile companii locale vor face investiţii pentru a se proteja de atacuri cibernetice şi impactul lor asupra datelor financiar-fiscale
- Opinie Deloitte: Schimbari majore la impozitarea in domeniul HoReCa si a microîntreprinderilor. Ce regim fiscal alegem?
- Studiu Deloitte: pesimism mai puternic decat la inceputul pandemiei vizavi de conditiile economice in randul firmelor de capital privat din Europa Centrala
- Cushman & Wakefield Echinox: DPD a închiriat 3.500 mp spații de depozitare în VGP Park Arad
- Consumatorii renunță mai ușor decât înainte de pandemie la un brand după doar o experiență negativă. Interacțiunea umană rămâne importantă pentru loialitate
- BASF are din nou o crestere puternica a veniturilor in ciuda preturilor in crestere la materii prime si energie
- Opinie Deloitte: Digitalizarea ANAF – ce obligatii au contribuabilii vizati de RO e-Transport?
- EY România: Importatorii europeni obligați să realizeze activități de “due diligence” pentru achizițiile de mărfuri rusești
- Psiholog, Elena Ungureanu: Gestionarea echilibrului dintre carieră și viața personală este o problematică de ordin psihic deoarece procesul în sine implică trasarea de limite
- Succes obtinut de Libra Internet Bank - peste 21 milioane de lei atrase printr-o noua emisiune de obligatiuni
- Accor anunță deschiderea The Emporium Plovdiv - MGallery Inbox
- Sondaj EY România: Marea majoritate a contribuabililor nu a solicitat niciodată dobânzi aferente rambursărilor de TVA întârziate
- Radu Diaconu devine partener al EY România, în cadrul echipei de consultanță fiscală și juridică
- Studiu Deloitte: romanii considera ca schimbarile climatice sunt cauzate de activitatile umane si isi ajusteaza comportamentul de cumparare pentru a limita impactul negativ asupra mediului
- Opinie Deloitte: „Taxa Netflix”, un nou impozit in Romania