Revolut a ajuns la 10 milioane de clienți persoane fizice în Europa Centrală și de Est (CEE)
Data publicarii: 07-01-2024 | Finante-BanciRecent, super aplicația financiară globală Revolut, a depășit pragul de 10 milioane de clienți în zona Europei Centrale și de Est. De asemenea, Revolut procesează peste 138 de milioane de tranzacții lunar în această regiune, cu 67% mai mult decât media tranzacțiilor înregistrate în anterioarele 12 luni complete.
Până la data de 30 septembrie, numărul cardurilor virtuale, de unică folosință și a celor digitale emise în regiune a ajuns la 50 de milioane.
În România, Revolut a ajuns la peste 3 milioane de clienți, cifră similară celei din Polonia în vreme ce în Ungaria, numărul clienților activi a depășit deja 1 milion. De altfel, România ocupă a doua poziție ca număr de clienți la nivel global, după Regatul Unit.
„Revolut continuă să își întărească poziția de lider în segmentul băncilor digitale din regiune și ca un important jucător pan-european în industrie. Le suntem recunoscători clienților pentru încrederea arătată și suntem încântați să vedem impactul pe care banca noastră digitală îl are în ecosistemul financiar local. Este o importantă realizare pentru echipa noastră extinderea cu 43% a bazei de clienți în regiunea CEE. Ne vom concentra să facem și mai accesibil produsul nostru pentru și un număr mai mare de clienți în perioada următoare și să creștem mai mult prezența noastră în regiune”, a comentat Joe Heneghan, CEO Revolut Bank.
“Revolut are o misiune - aceea de a da acces oricui la o economie fără frontiere. Anul acesta, am făcut pași importanți în această direcție, cu o creștere solidă a bazei de clienți, ajungând la 10 milioane de utilizatori în regiune. Potrivit datelor rezultate dintr-un studiu comandat de noi în regiune, 40% dintre respondenții din CEE iau în calcul investițiile în instrumente precum acțiunile, ETF-urile, MMF (money market funds - fonduri mutuale de investiții) sau criptomonedele pentru a pune bani deoparte, iar 16% au cel puțin un cont de economii deschis la o bancă digitală[5]. Asistăm la o creștere a încrederii clienților în fintech-uri și bănci digitale, așa cum este Revolut, iar aceasta ne încurajează să concepem și mai multe produse financiare și mai multe funcționalități”, a adăugat Wiktor Stopa, Head of Growth.
Până la data de 30 septembrie, numărul cardurilor virtuale, de unică folosință și a celor digitale emise în regiune a ajuns la 50 de milioane.
În România, Revolut a ajuns la peste 3 milioane de clienți, cifră similară celei din Polonia în vreme ce în Ungaria, numărul clienților activi a depășit deja 1 milion. De altfel, România ocupă a doua poziție ca număr de clienți la nivel global, după Regatul Unit.
„Revolut continuă să își întărească poziția de lider în segmentul băncilor digitale din regiune și ca un important jucător pan-european în industrie. Le suntem recunoscători clienților pentru încrederea arătată și suntem încântați să vedem impactul pe care banca noastră digitală îl are în ecosistemul financiar local. Este o importantă realizare pentru echipa noastră extinderea cu 43% a bazei de clienți în regiunea CEE. Ne vom concentra să facem și mai accesibil produsul nostru pentru și un număr mai mare de clienți în perioada următoare și să creștem mai mult prezența noastră în regiune”, a comentat Joe Heneghan, CEO Revolut Bank.
“Revolut are o misiune - aceea de a da acces oricui la o economie fără frontiere. Anul acesta, am făcut pași importanți în această direcție, cu o creștere solidă a bazei de clienți, ajungând la 10 milioane de utilizatori în regiune. Potrivit datelor rezultate dintr-un studiu comandat de noi în regiune, 40% dintre respondenții din CEE iau în calcul investițiile în instrumente precum acțiunile, ETF-urile, MMF (money market funds - fonduri mutuale de investiții) sau criptomonedele pentru a pune bani deoparte, iar 16% au cel puțin un cont de economii deschis la o bancă digitală[5]. Asistăm la o creștere a încrederii clienților în fintech-uri și bănci digitale, așa cum este Revolut, iar aceasta ne încurajează să concepem și mai multe produse financiare și mai multe funcționalități”, a adăugat Wiktor Stopa, Head of Growth.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI