Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
Data publicarii: 26-08-2024 | Finante-BanciRevolut, fintech-ul global cu peste 45 de milioane de utilizatori la nivel mondial, a depășit pragul de 4 milioane de clienți în România, care devine astfel prima piață din UE ca număr de utilizatori activi și a doua la nivel global, după Regatul Unit. În ultimele șapte luni, banca digitală a procesat în România o medie de 103 milioane de tranzacții lunare, dintre care o treime au fost plăți cu cardul. Baza de clienți Revolut în România s-a dublat în ultimii doi ani, reflectând o adopție crescută a acestei platforme ca principal cont bancar.
Aplicația Revolut continuă să fie cea mai descărcată aplicație financiară din România, atât pe iOS, cât și pe Android, de peste 30 de luni consecutive. Succesul său este atribuit diversificării constante a produselor, ușurinței de utilizare și transparenței în ceea ce privește taxele și comisioanele. Gabriela Simion, General Manager Revolut Bank UAB sucursala România, subliniază că Revolut a devenit un instrument esențial pentru gestionarea vieții financiare a utilizatorilor, oferind servicii de la plăți și economii până la investiții complexe.
De la lansarea sa în România în 2018, Revolut a evoluat de la un simplu card de călătorie la o bancă digitală completă, adăugând funcționalități precum conturi pentru copii, împrumuturi personale, conturi de economii și produse investiționale. Popularitatea sa a crescut datorită transferurilor instant peer-to-peer și a serviciilor bancare diversificate, consolidându-și astfel poziția pe piața locală.
Statisticile pentru piața românească arată că un client mediu Revolut a realizat 19 plăți pe lună în prima jumătate a anului 2024, cheltuind aproximativ 384 de euro. Suma medie economisită de un utilizator a fost de 746 de euro, în timp ce transferurile internaționale către România au atins un total de 916 milioane de euro, majoritatea provenind din Regatul Unit. Investițiile clienților în produsele Revolut au ajuns la o medie de 1.855 de euro per client, iar utilizatorii au cheltuit cel mai mult în Italia, Germania și Grecia în timpul vacanțelor de vară din 2024.
Aplicația Revolut continuă să fie cea mai descărcată aplicație financiară din România, atât pe iOS, cât și pe Android, de peste 30 de luni consecutive. Succesul său este atribuit diversificării constante a produselor, ușurinței de utilizare și transparenței în ceea ce privește taxele și comisioanele. Gabriela Simion, General Manager Revolut Bank UAB sucursala România, subliniază că Revolut a devenit un instrument esențial pentru gestionarea vieții financiare a utilizatorilor, oferind servicii de la plăți și economii până la investiții complexe.
De la lansarea sa în România în 2018, Revolut a evoluat de la un simplu card de călătorie la o bancă digitală completă, adăugând funcționalități precum conturi pentru copii, împrumuturi personale, conturi de economii și produse investiționale. Popularitatea sa a crescut datorită transferurilor instant peer-to-peer și a serviciilor bancare diversificate, consolidându-și astfel poziția pe piața locală.
Statisticile pentru piața românească arată că un client mediu Revolut a realizat 19 plăți pe lună în prima jumătate a anului 2024, cheltuind aproximativ 384 de euro. Suma medie economisită de un utilizator a fost de 746 de euro, în timp ce transferurile internaționale către România au atins un total de 916 milioane de euro, majoritatea provenind din Regatul Unit. Investițiile clienților în produsele Revolut au ajuns la o medie de 1.855 de euro per client, iar utilizatorii au cheltuit cel mai mult în Italia, Germania și Grecia în timpul vacanțelor de vară din 2024.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă