Folosirea ''clientilor spion'' se raspandeste si in Romania
Data publicarii: 06-04-2007 | AfaceriMystery Shopping, un concept utilizat cu succes pe piata occidentala de ani buni, incepe sa-si faca simtita prezenta, tot mai puternic, si in Romania. Dupa un inceput destul de timid, fata de experienta occidentala, piata autohtona a firmelor care ofera astfel de servicii este, in acest moment, structurata destul de bine, insa numai cateva companii sunt specializate pe mystery shopping.
Incasarile generate de acest tip de activitate sunt inca mici, insa se situeaza pe un trend ascendent. Daedalus Consulting a inclus serviciul in portofoliul sau inca din 1999, veniturile inregistrate din mystery shopping, in prezent, ridicandu-se la aproximativ 100.000 de euro, adica 5% din cifra de afaceri a companiei.
Statisticile arata ca motivul principal pentru care o companie pierde un client este datorita unui serviciu pentru clienti nesatisfacator (aproximativ 70%) si doar dupa acesta, vin aspecte cum sunt cele legate de calitate si pret. Mai mult decat atat, specialistii sustin ca atragerea unui nou client costa de 10 ori mai mult decat pastrarea unui client deja existent.
Integral in Wall-Street.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an