ZF: Pe ce isi dau romanii banii
Data publicarii: 17-05-2007 | EconomieConsumatorii romani au cheltuit anul trecut circa 10,6 mld. lei (3 mld. euro), pentru a cumpara tigari, bere, mezeluri, sucuri, cafea, ciocolata, detergenti si iaurturi, aceste categorii inregistrand vanzarile cele mai mari pe piata de retail anul trecut, potrivit companiei de cercetare AC Nielsen.
Tigarile sunt in continuare categoria lider din retail, cu vanzari de 4,3 mld. lei (1,2 mld. euro), in crestere in lei cu 18,7% pe piata totala (comert modern si traditional). In comertul modern, vanzarile de tigari au avansat cu 70% in valoare, ritm dublu fata de cresterea in volum, pe fondul majorarii preturilor cu 25% anul trecut.
Integral in Ziarul Financiar
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an