Bancile isi pun clientii la treaba
Data publicarii: 13-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) isi premiaza clientii care ii aduc alti viitori clienti. Premiile puse la bataie de RBL sunt electrocasnice. Acestea ajung la clienti fara tragere la sorti, daca persoana recomandata de clientul RBL incheie un contract de economisire-creditare. Banca isi motiveaza in acest fel clientii sa povesteasca despre produsul ei si sa-l recomande prietenilor si cunostintelor.
Cealalta institutie de economisire-creditare care functioneaza pe piata autohtona, HVB Banca pentru Locuinte a desfasurat pana in prezent doua campanii prin care ii motiva pe clientii existenti sa recomande alti potentiali clienti. Din iarna acestui an, banca isi premiaza clientii care ii aduc noi clienti cu tichete in valoare de 60 de lei noi.
Pentru a fi obtinute tichete in valoare de 60 de lei trebuie ca persoana recomandata de un client existent sa incheie un contract de 20.000 de lei si sa depuna o suma de minimum 100 de lei. Circa o treime dintre clientii care au incheiat contracte de la inceputul campaniei HVB BpL si pana acum au recomandat alti potentiali clienti, potrivit reprezentantilor institutiei.
Bancile de locuinte nu sunt singurele care isi maresc numarul de clienti datorita celor existenti. Anul trecut Finansbank, actuala Credit Europe Bank, si-a pus clientii sa lucreze pentru ea. Acestia primeau bonusuri daca recomandau alte persoane care isi faceau un CardAvantaj, cel mai popular produs al institutiei de credit.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor