Bancile isi pun clientii la treaba
Data publicarii: 13-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL) isi premiaza clientii care ii aduc alti viitori clienti. Premiile puse la bataie de RBL sunt electrocasnice. Acestea ajung la clienti fara tragere la sorti, daca persoana recomandata de clientul RBL incheie un contract de economisire-creditare. Banca isi motiveaza in acest fel clientii sa povesteasca despre produsul ei si sa-l recomande prietenilor si cunostintelor.
Cealalta institutie de economisire-creditare care functioneaza pe piata autohtona, HVB Banca pentru Locuinte a desfasurat pana in prezent doua campanii prin care ii motiva pe clientii existenti sa recomande alti potentiali clienti. Din iarna acestui an, banca isi premiaza clientii care ii aduc noi clienti cu tichete in valoare de 60 de lei noi.
Pentru a fi obtinute tichete in valoare de 60 de lei trebuie ca persoana recomandata de un client existent sa incheie un contract de 20.000 de lei si sa depuna o suma de minimum 100 de lei. Circa o treime dintre clientii care au incheiat contracte de la inceputul campaniei HVB BpL si pana acum au recomandat alti potentiali clienti, potrivit reprezentantilor institutiei.
Bancile de locuinte nu sunt singurele care isi maresc numarul de clienti datorita celor existenti. Anul trecut Finansbank, actuala Credit Europe Bank, si-a pus clientii sa lucreze pentru ea. Acestia primeau bonusuri daca recomandau alte persoane care isi faceau un CardAvantaj, cel mai popular produs al institutiei de credit.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an