Alpha Bank isi face club
Data publicarii: 29-06-2007 | Finante-BanciAlpha Bank a lansat astazi Programul Alpha Club, ce consta in oferirea in mod gratuit clientilor bancii a unui produs cu valoare adaugata ce asigura acestora reduceri prin intermediul partenerilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Prin Alpha Club, primul program de fidelizare a clientilor bancari lansat in Romania, Alpha Bank se dovedeste a fi inca o data un deschizator de drumuri pe piata romaneasca. Alpha Club este un produs inovativ, ce sustine viziunea noastra de a construi o relatie de parteneriat, pe termen lung cu clientii. Acest program a fost de la inceput gandit cu o dubla valenta - ca o modalitate de a multumi clientilor nostri, dar si ca un raspuns la nevoile lor", precizeaza Presedintele Executiv al Alpha Bank, Sergiu Bogdan Oprescu.
Punctul de pornire in alegerea partenerilor comerciali a fost identificarea bunurilor si serviciilor necesare unei noi locuinte - servicii de relocare, produse si instalatii sanitare, mobila si decoratiuni, produse electrocasnice si electronice. Categoria numita Luxury include autoturisme, bijuterii si ceasuri, ochelari de soare si servicii de optica, produse IT & multimedia.
A treia categorie de parteneri este Relax pentru care s-au avut in vedere hoteluri, restaurante si pachete turistice.
Programul va intra in vigoare incepand cu 2 iulie a.c., iar beneficiarii acestuia sunt clientii persoane fizice, a caror valoare cumulata a creditelor contractate la Alpha Bank este de peste 30.000 euro sau echivalent. Acestia primesc un card netranzactional, nominal, cu valabilitate 2 ani ce poate fi utilizat in reteaua partenerilor Alpha Club.
Si Banca Transilvania are club
Pe 4 octombrie 2006, Banca Transilvania deschidea portile Clubului Intreprinzatorului Roman. Potrivit presedintelui bancii, acesta este destinat tuturor membrilor comunitatii antreprenoriale, in special clientilor Bancii Transilvania, clienti care se bucura de un statut aparte, prin gratuitati sau discount-uri la serviciile oferite de club. Deci Alpha Bank nu se poate lauda cu o idee inovatoare de fidelizare a clientilor bancari. Poate doar a clientilor persoane fizice, caci clubul Bancii Transilvania este destinat persoanelor juridice. Dar, daca stam sa ne gandim mai bine, nici primul program de fidelizare a clientilor persoane fizice nu este. De ce?
Credit Europe Bank (fosta Finansbank) a lansat moda fidelizarii clientilor
Fosta Finansbank a intrat pe piata cardurilor in octombrie 2003, prin lansarea, in colaborare cu Bucuresti Mall, a primului card de cumparaturi de tip proprietar din Romania, CardAvantaj. Acest card are atasata o linie de credit si poate fi folosit numai pentru achizitionarea de bunuri din magazinele partenere, plata facandu-se in rate, fara dobanda, posesorul de card beneficiind de bonusuri la fiecare tranzactie efectuata. Posesorul de card va primi un bonus de 0,3% din valoarea tuturor tranzactiilor comerciale efectuate in Romania. Prima cumparatura efectuata la comerciantii parteneri Credit Europe Bank le va aduce un super bonus de 5% din valoarea acesteia. Si asta nu este tot: chiar si cumparaturile efectuate de posesorul de card din contul de bonus, vor primi la randul lor un alt bonus.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale
- Studiu Deloitte: romanii din generatiile Millennials si Z raman ingrijorati din cauza costului vietii si estimeaza ca utilizarea GenAI va avea efecte benefice
- Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări a aderat la Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România
- Garanti BBVA România contribuie cu 48 mil. euro la creditul sindicalizat contractat de Ford Otosan România
- Studiu Deloitte: jumatate dintre femeile care lucreaza resimt un nivel de stres mai mare decat in urma cu un an
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023