Alpha Bank isi face club
Data publicarii: 29-06-2007 | Finante-BanciAlpha Bank a lansat astazi Programul Alpha Club, ce consta in oferirea in mod gratuit clientilor bancii a unui produs cu valoare adaugata ce asigura acestora reduceri prin intermediul partenerilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Prin Alpha Club, primul program de fidelizare a clientilor bancari lansat in Romania, Alpha Bank se dovedeste a fi inca o data un deschizator de drumuri pe piata romaneasca. Alpha Club este un produs inovativ, ce sustine viziunea noastra de a construi o relatie de parteneriat, pe termen lung cu clientii. Acest program a fost de la inceput gandit cu o dubla valenta - ca o modalitate de a multumi clientilor nostri, dar si ca un raspuns la nevoile lor", precizeaza Presedintele Executiv al Alpha Bank, Sergiu Bogdan Oprescu.
Punctul de pornire in alegerea partenerilor comerciali a fost identificarea bunurilor si serviciilor necesare unei noi locuinte - servicii de relocare, produse si instalatii sanitare, mobila si decoratiuni, produse electrocasnice si electronice. Categoria numita Luxury include autoturisme, bijuterii si ceasuri, ochelari de soare si servicii de optica, produse IT & multimedia.
A treia categorie de parteneri este Relax pentru care s-au avut in vedere hoteluri, restaurante si pachete turistice.
Programul va intra in vigoare incepand cu 2 iulie a.c., iar beneficiarii acestuia sunt clientii persoane fizice, a caror valoare cumulata a creditelor contractate la Alpha Bank este de peste 30.000 euro sau echivalent. Acestia primesc un card netranzactional, nominal, cu valabilitate 2 ani ce poate fi utilizat in reteaua partenerilor Alpha Club.
Si Banca Transilvania are club
Pe 4 octombrie 2006, Banca Transilvania deschidea portile Clubului Intreprinzatorului Roman. Potrivit presedintelui bancii, acesta este destinat tuturor membrilor comunitatii antreprenoriale, in special clientilor Bancii Transilvania, clienti care se bucura de un statut aparte, prin gratuitati sau discount-uri la serviciile oferite de club. Deci Alpha Bank nu se poate lauda cu o idee inovatoare de fidelizare a clientilor bancari. Poate doar a clientilor persoane fizice, caci clubul Bancii Transilvania este destinat persoanelor juridice. Dar, daca stam sa ne gandim mai bine, nici primul program de fidelizare a clientilor persoane fizice nu este. De ce?
Credit Europe Bank (fosta Finansbank) a lansat moda fidelizarii clientilor
Fosta Finansbank a intrat pe piata cardurilor in octombrie 2003, prin lansarea, in colaborare cu Bucuresti Mall, a primului card de cumparaturi de tip proprietar din Romania, CardAvantaj. Acest card are atasata o linie de credit si poate fi folosit numai pentru achizitionarea de bunuri din magazinele partenere, plata facandu-se in rate, fara dobanda, posesorul de card beneficiind de bonusuri la fiecare tranzactie efectuata. Posesorul de card va primi un bonus de 0,3% din valoarea tuturor tranzactiilor comerciale efectuate in Romania. Prima cumparatura efectuata la comerciantii parteneri Credit Europe Bank le va aduce un super bonus de 5% din valoarea acesteia. Si asta nu este tot: chiar si cumparaturile efectuate de posesorul de card din contul de bonus, vor primi la randul lor un alt bonus.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii