Alpha Bank isi face club
Data publicarii: 29-06-2007 | Finante-BanciAlpha Bank a lansat astazi Programul Alpha Club, ce consta in oferirea in mod gratuit clientilor bancii a unui produs cu valoare adaugata ce asigura acestora reduceri prin intermediul partenerilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Prin Alpha Club, primul program de fidelizare a clientilor bancari lansat in Romania, Alpha Bank se dovedeste a fi inca o data un deschizator de drumuri pe piata romaneasca. Alpha Club este un produs inovativ, ce sustine viziunea noastra de a construi o relatie de parteneriat, pe termen lung cu clientii. Acest program a fost de la inceput gandit cu o dubla valenta - ca o modalitate de a multumi clientilor nostri, dar si ca un raspuns la nevoile lor", precizeaza Presedintele Executiv al Alpha Bank, Sergiu Bogdan Oprescu.
Punctul de pornire in alegerea partenerilor comerciali a fost identificarea bunurilor si serviciilor necesare unei noi locuinte - servicii de relocare, produse si instalatii sanitare, mobila si decoratiuni, produse electrocasnice si electronice. Categoria numita Luxury include autoturisme, bijuterii si ceasuri, ochelari de soare si servicii de optica, produse IT & multimedia.
A treia categorie de parteneri este Relax pentru care s-au avut in vedere hoteluri, restaurante si pachete turistice.
Programul va intra in vigoare incepand cu 2 iulie a.c., iar beneficiarii acestuia sunt clientii persoane fizice, a caror valoare cumulata a creditelor contractate la Alpha Bank este de peste 30.000 euro sau echivalent. Acestia primesc un card netranzactional, nominal, cu valabilitate 2 ani ce poate fi utilizat in reteaua partenerilor Alpha Club.
Si Banca Transilvania are club
Pe 4 octombrie 2006, Banca Transilvania deschidea portile Clubului Intreprinzatorului Roman. Potrivit presedintelui bancii, acesta este destinat tuturor membrilor comunitatii antreprenoriale, in special clientilor Bancii Transilvania, clienti care se bucura de un statut aparte, prin gratuitati sau discount-uri la serviciile oferite de club. Deci Alpha Bank nu se poate lauda cu o idee inovatoare de fidelizare a clientilor bancari. Poate doar a clientilor persoane fizice, caci clubul Bancii Transilvania este destinat persoanelor juridice. Dar, daca stam sa ne gandim mai bine, nici primul program de fidelizare a clientilor persoane fizice nu este. De ce?
Credit Europe Bank (fosta Finansbank) a lansat moda fidelizarii clientilor
Fosta Finansbank a intrat pe piata cardurilor in octombrie 2003, prin lansarea, in colaborare cu Bucuresti Mall, a primului card de cumparaturi de tip proprietar din Romania, CardAvantaj. Acest card are atasata o linie de credit si poate fi folosit numai pentru achizitionarea de bunuri din magazinele partenere, plata facandu-se in rate, fara dobanda, posesorul de card beneficiind de bonusuri la fiecare tranzactie efectuata. Posesorul de card va primi un bonus de 0,3% din valoarea tuturor tranzactiilor comerciale efectuate in Romania. Prima cumparatura efectuata la comerciantii parteneri Credit Europe Bank le va aduce un super bonus de 5% din valoarea acesteia. Si asta nu este tot: chiar si cumparaturile efectuate de posesorul de card din contul de bonus, vor primi la randul lor un alt bonus.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer