Biroul de Credit primeste informatii ''pozitive'' despre clienti de la 13 banci
Data publicarii: 16-08-2007 | Finante-BanciBiroul de Credit primeste in prezent date despre toti clientii care au credite in curs (informatii "pozitive") de la 13 banci cu o cota de piata de 46%, doua societati de credit si o companie de leasing, a spus, joi, directorul general al institutiei, Serban Marian Epure. Pentru clientii care au fraudat banci, au dat informatii false la luarea unui imprumut sau care au restante la plata mai mari de 30 de zile la rambursarea creditelor, trimit Biroului de Credit si primesc informatie "negativa" 25 de banci cu o cota de piata cumulata de 97% la imprumuturi, precum si sase societati de credit de consum, o societate de leasing si una de asigurari.
Biroul de Credit a mai semnat 14 contracte cu societati care vor intra in sistem, dintre care doua sunt companii de telefonie mobila. "Contractele sunt semnate, dar mai sunt cativa pasi de urmat", a declarat Epure, pentru NewsIn.
Biroul de Credit, infiintat in urma cu trei ani si care are ca actionari 25 de banci, are in baza sa de date date despre 3,3 milioane de persoane si a emis pana in prezent 12,8 milioane de rapoarte de credit.
Numarul clientilor despre care se fac raportari a crescut puternic o data cu extinderea "fazei a doua" de dezvoltare, care cuprinde trimiterea si primirea de informatii pozitive de catre banci sau alte companii.
Luna iulie a fost una record pentru Biroul de Credit, deoarece a emis 678.000 de rapoarte, care corespund unei medii zilnice de circa 36.000 de rapoarte emise.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online