Altex atrage atentia clientilor in legatura cu posibile fraude prin SMS
Data publicarii: 02-11-2007 | IT&CCompania de retail Altex anunta ca numele sau ar putea fi folosit in false campanii publicitare prin SMS de catre persoane care folosesc ilegal numele si imaginea Altex si a Media Galaxy, promitand premii oferite de cele doua firme in schimbul unor coduri de cartele GSM preplatite, anunta Altex.
"Pana in acest moment s-au inregistrat peste 1.000 de reclamatii de la persoane care au primit aceste SMS-uri mincinoase. (...) Incepand cu luna aprilie a acestui an, mai multi utilizatori GSM primesc mesaje SMS - trimise de pe numere de cartele preplatite - prin care sunt anuntati ca au castigat un premiu oferit de Altex sau Media Galaxy, constand fie in bani, fie in produse. Pentru a intra in posesia premiului, li se cere sa achizitioneze o cartela in valoare de 21 de dolari si sa trimita codul de reincarcare la numarul de la care au primit SMS-ul", potrivit unui comunicat al Altex.
Cand asa-zisii castigatori suna la numerele respective, le raspunde o persoana, care, in mod fraudulos si mincinos sustine ca este reprezentant al Altex ori Media Galaxy si le ofera detalii despre falsa promotie.
"Altex nu are nicio legatura cu aceste false campanii de premiere a clientilor prin SMS. Mai mult, magazinele Altex si Media Galaxy nu desfasoara in aceasta perioada nici o campanie prin SMS", anunta Altex in comunicat.
Pentru anul 2007, Altex estimeaza o cifra de afaceri de peste 300 milioane euro si un indice de profitabilitate de aproximaziv 2%, la o cota de piata de 26%.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025