BCR depaseste 2.000.000 de carduri active
Data publicarii: 28-06-2006
Din cele doua milioane de carduri marca BCR, peste 90% sunt carduri de debit, cel mai vandut card fiind chiar «veteranul» BCR Maestro, care este, de altfel, si liderul pietei cardurilor de salarii din Romania. Totodata, cardurile de credit cunosc o dezvoltare accelerata, numarul celor emise de BCR, singura sau in parteneriat cu marii retaileri, dublandu-se in ultimele 6 luni.
“Am dezvoltat puternic serviciile asociate cardurilor, de la mobile-banking si reincarcare cartele CONNEX (Vodafone) la plata facturilor prin ATM, sistemul 3D Secure si e-commerce, reusind sa contribuim substantial la construirea unei piete a cardurilor in Romania. BCR va continua sa fie lider si formator de piata, in conditiile existentei multor oportunitati de dezvoltare a afacerii cu carduri, in special pe segmentul creditelor pe card si a cardurilor co-branded”, a subliniat d-na Natalita Hurduc.
Pentru clientii care realizeaza venituri peste medie si care calatoresc frecvent in strainatate, BCR a emis primul card de credit « GOLD » caruia i-au fost atasate servicii asociate ca: asistenta pe durata calatoriei in strainatate, asigurare medicala in caz de accident, asistenta juridica, servicii diverse (rezervare si distribuire de bilete la spectacolele dorite, livrare de flori la adresa dorita), plati facturi prin ATM, etc.
Fidela politicii sale de promotor al pietei, banca a lansat recent un card pentru studenti si unul pentru elevi, ambele de debit, care au darul de a contribui la formarea culturii bancare inca de pe bancile scolii. BCR le-a inmanat studentilor din Romania, in mai putin de 3 luni de la lansare, peste 12.000 de carduri de debit co-branded BCR - EURO < 26, iar peste 2000 de adolescenti cu vârsta intre 14 si 18 ani utilizeaza deja cardul BCR Junior, lansat cu doar doua luni in urma.
In acelasi timp, BCR ofera utilizatorilor de card cea mai mare retea de ATM-uri din Romania - aproximativ 1.200 de ATM-uri - operationale, pe intreg teritoriul tarii. In 10 ani, bancomatele BCR au eliberat peste 25.000.000.000 lei (RON).
De asemenea, banca are o retea de 7.140 de POS-uri instalate, in mare majoritate, la comercianti. BCR promoveaza plata prin card la comercianti incercand astfel sa determine o mutatie in cultura bancara, de la numerar la « banii de plastic », platile electronice fiind de altfel menirea cardurilor.
In informatia de presa se mai precizeaza ca din postura de lider de piata, BCR promoveaza plata bunurilor si serviciilor cu cardul, la care clientii beneficiaza de comision zero. De asemenea, utilizatorii de carduri BCR pot beneficia de avantajele platii facturilor cu cardul la ATM, pentru aproape 150 de furnizori de servicii si utilitati de interes national sau local. Serviciul se bucura de o tot mai larga cautare, banca gestionand astazi peste 150.000 de optiuni de plata.
Printre societatile cu care BCR a semnat conventii de plata a facturilor direct de la ATM-urile sale, la nivel national sau local, se numara societati de telefonie fixa si mobila, companii furnizoare de internet, operatori de televiziune prin cablu, societati de asigurari, de apa si canal, de distributie energie electrica.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an