BCR depaseste 2.000.000 de carduri active
Data publicarii: 28-06-2006
Din cele doua milioane de carduri marca BCR, peste 90% sunt carduri de debit, cel mai vandut card fiind chiar «veteranul» BCR Maestro, care este, de altfel, si liderul pietei cardurilor de salarii din Romania. Totodata, cardurile de credit cunosc o dezvoltare accelerata, numarul celor emise de BCR, singura sau in parteneriat cu marii retaileri, dublandu-se in ultimele 6 luni.
“Am dezvoltat puternic serviciile asociate cardurilor, de la mobile-banking si reincarcare cartele CONNEX (Vodafone) la plata facturilor prin ATM, sistemul 3D Secure si e-commerce, reusind sa contribuim substantial la construirea unei piete a cardurilor in Romania. BCR va continua sa fie lider si formator de piata, in conditiile existentei multor oportunitati de dezvoltare a afacerii cu carduri, in special pe segmentul creditelor pe card si a cardurilor co-branded”, a subliniat d-na Natalita Hurduc.
Pentru clientii care realizeaza venituri peste medie si care calatoresc frecvent in strainatate, BCR a emis primul card de credit « GOLD » caruia i-au fost atasate servicii asociate ca: asistenta pe durata calatoriei in strainatate, asigurare medicala in caz de accident, asistenta juridica, servicii diverse (rezervare si distribuire de bilete la spectacolele dorite, livrare de flori la adresa dorita), plati facturi prin ATM, etc.
Fidela politicii sale de promotor al pietei, banca a lansat recent un card pentru studenti si unul pentru elevi, ambele de debit, care au darul de a contribui la formarea culturii bancare inca de pe bancile scolii. BCR le-a inmanat studentilor din Romania, in mai putin de 3 luni de la lansare, peste 12.000 de carduri de debit co-branded BCR - EURO < 26, iar peste 2000 de adolescenti cu vârsta intre 14 si 18 ani utilizeaza deja cardul BCR Junior, lansat cu doar doua luni in urma.
In acelasi timp, BCR ofera utilizatorilor de card cea mai mare retea de ATM-uri din Romania - aproximativ 1.200 de ATM-uri - operationale, pe intreg teritoriul tarii. In 10 ani, bancomatele BCR au eliberat peste 25.000.000.000 lei (RON).
De asemenea, banca are o retea de 7.140 de POS-uri instalate, in mare majoritate, la comercianti. BCR promoveaza plata prin card la comercianti incercand astfel sa determine o mutatie in cultura bancara, de la numerar la « banii de plastic », platile electronice fiind de altfel menirea cardurilor.
In informatia de presa se mai precizeaza ca din postura de lider de piata, BCR promoveaza plata bunurilor si serviciilor cu cardul, la care clientii beneficiaza de comision zero. De asemenea, utilizatorii de carduri BCR pot beneficia de avantajele platii facturilor cu cardul la ATM, pentru aproape 150 de furnizori de servicii si utilitati de interes national sau local. Serviciul se bucura de o tot mai larga cautare, banca gestionand astazi peste 150.000 de optiuni de plata.
Printre societatile cu care BCR a semnat conventii de plata a facturilor direct de la ATM-urile sale, la nivel national sau local, se numara societati de telefonie fixa si mobila, companii furnizoare de internet, operatori de televiziune prin cablu, societati de asigurari, de apa si canal, de distributie energie electrica.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri