Publicitatea indoor reprezinta o a doua sursa de castig pentru marile centre comerciale
Data publicarii: 24-01-2008 | MediaInvestitorii imobiliari care isi indreapta banii catre segmentul de retail si construiesc malluri au de castigat nu doar din sumele percepute chiriasilor, ci si din subinchirierea spatiilor administrative in scopuri publicitare, sustin reprezentantii companiei de publicitate indoor, Brand Management.
Potrivit reprezentantilor companiei specializata in solutii de publicitate indoor, Brand Management a virat in 2007 trei milioane lei catre centrele comerciale din reteaua sa pentru chiriile spatiilor de expunere.
"Cererea cea mai mare, aproximativ 30%, este pentru inchirierea spatiilor de pe scarile rulante, acestea reprezentand cel mai preferat instrument de comunicare indoor datorita vizibilitatii excelente pe care o ofera", explica directorul de marketing si comunicare Razvan Marincoi.
Acesta mai sustine ca sunt amenajate pentru publicitate indoor si diverse tipuri de panouri - light-frame-uri, people stoppere, totemuri, balustrade si usi de acces.
"Dezvoltarea produselor de retail se dovedeste o afacere foarte banoasa si pe piata romaneasca datorita in principal cererii foarte ridicate pentru centre comerciale moderne care ofera consumatorilor numeroase oportunitati de petrecere a timpului liber. Printre clientii care au preferat publicitatea indoor in 2007 s-au numarat companiile multinationale, bancile si fondurile de pensii", adauga Razvan Mirincoi.
Potrivit acestuia, datorita numarului foarte mare de vizitatori, mallurile reprezinta o modalitate foarte buna de comunicare pentru branduri din toate categoriile oferindu-le acestora posibilitatea de expunere in fata potentialilor clienti intr-un mediu relaxant.
Totodata, mallurile reprezinta aproximativ 80% din cifra de afaceri a companiei, aceasta oferind totodata solutii de publicitate si in locatiile din centrele de afaceri. Din estimarile companiei, bugetele alocate indoorului au fost de aproximativ cinci milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare