Microsoft vrea publicitate in masina
Data publicarii: 11-03-2008 | MediaMicrosoft a declarat ca vrea sa dezvolte un sistem de anunturi publicitare pentru toate sistemele de navigatie.
Publicul actual detesta sau gusta reclamele difuzate la TV sau radio, fie ca este vorba de un clip pentru detergent, fie ca este vorba de un spot auto. Industria publicitatii este insa pe punctul de a acapara si segmentul auto, pe viitor putand asista la o invazie a reclamelor in interiorul autoturismului personal.
Cu aceasta idee a venit Microsoft, care intentioneaza sa promoveze o noua moda in publicitate. Compania vede un viitor in care DVD-urile si ecranele navigatiei prin satelit vor putea afisa, pe langa informatii din trafic, si anunturi publicitare.
Microsoft vrea insa sa mearga si mai departe si se gandeste la o publicitate personalizata in functie de zona in care soferul se afla. Compania americana se gandeste insa si la o latura mai practica a serviciului: in timp ce isi asteapta comanda la un restaurant McDonalds, soferul isi poate downloada gratuit fisiere MP3 pentru sistemul audio.
Deocamdata linistea din interiorul habitaclului nu va avea de suferit, Microsoft intentionand sa implementeze tehnologia abia in 2011 sau 2012, cand publicul va avea un acces mai larg la sisteme de navigatie cu informatii din trafic.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025