Costurile comerciantilor cresc mai repede decat preturile in comertul cu amanuntul
Data publicarii: 10-04-2008 | InternationalComerciantii cu amanuntul se confrunta cu cele mai importante provocarile ale ultimei generatii, a spus, miercuri, directorul general al Carrefour si a adaugat ca ritmul de crestere a costurilor e mai alert decat cel al preturilor, din cauza schimbarilor din economia mondiala, relateaza Reuters.
Directorul general al Carrefour, Jose Luis Duran, a spus ca lantul de magazine pe care il conduce, al doilea din lume, va astepta pana in 2009 ca sa ia in considerare o listare la bursa a diviziei sale Carrefour Property, din cauza volatilitatii conditiilor de pe piata.
Inaintea acestui pas, Carrefour opteaza pentru un plasament privat cu 20% din actiunile Carrefour Property in ultimul trimestru din 2008.
"Ne confruntam cu cele mai importante provocarile dintr-o generatie", a spus Duran, la congresul mondial al comertului cu amanuntul de la Barcelona.
"Costurile cresc mai repede decat preturile, mai degraba din motive structurale decat ciclice", a adaugat seful Carrefour.
Cat priveste extinderea pe piete noi, Duran a spus ca ar vrea sa amane planurile sale de a castiga o cota de piata in India, deoarece ii ia mult timp sa isi dea seama care este "modelul complet diferit" de care are nevoie ca sa intre pe piata indiana, aflata intr-o crestere rapida.
Reglementarile indiene interzic comercializarea cu amanuntul a mai multor marci, exceptand parteneriatele in franciza cu o companie cu capital mixt.
"Voi incerca sa obtin cat mai mult timp pentru un acord", a spus Duran. "Pe termen lung, este mai mult decat interesant sa fim in India, dar pe termen scurt-mediu este o mare provocare".
Carrefour vrea sa deschida in Rusia doua magazine pana la sfarsitul acestui an si inca cinci magazine in 2009, a adaugat seful Carrefour.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an