Borsec investeste 15 milioane de euro in promovarea marcii de bere
Data publicarii: 14-04-2008 | AfaceriProducatorul de apa minerala Romaqua Group din Borsec va aloca in acest an circa 15 de milioane de euro pentru promovarea marcii de bere. Producatorul de apa minerala a inceput anul trecut constructia unei fabrici de bere la Sebes, in judetul Alba, pe un teren de 27 de hectare, iar in luna aprilie a inceput sa imbutelieze berea. "Vom investi in acest an 15 milioane de euro in promovarea marcii de bere. Fondurile reprezinta investitia in dezvoltarea ambalajelor, publicitate prin toate canalele media, materiale promotionale, sponsorizari", a afirmat Octavian Cretu, presedintele companiei.
Compania se afla in prezent in perioada de instituire a antrepozitului fiscal, iar Octavia Cretu a adaugat ca livrarea berii pe piata va incepe "de indata ce vom avea posibilitatea". "Investitia totala realizata la fabrica de bere din Sebes este in prezent de peste 38 de milioane de euro, dar ar putea ajunge la peste 60 de milioane de euro", a precizat presedintele Romaqua.
Compania va produce initial un sortiment de bere, care va fi pozitionat pe segmentul de pret mediu, disponibil in ambalaj PET si la doza. Desi unitatea de la Sebes este specializata in prezent in producerea de bere, Romaqua ar putea muta in urmatorii ani pe aceasta platforma si o parte a productiei de bauturi racoritoare, realizata in prezent la fabrica de la Busteni, care nu mai poate fi extinsa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an