Borsec investeste 15 milioane de euro in promovarea marcii de bere
Data publicarii: 14-04-2008 | AfaceriProducatorul de apa minerala Romaqua Group din Borsec va aloca in acest an circa 15 de milioane de euro pentru promovarea marcii de bere. Producatorul de apa minerala a inceput anul trecut constructia unei fabrici de bere la Sebes, in judetul Alba, pe un teren de 27 de hectare, iar in luna aprilie a inceput sa imbutelieze berea. "Vom investi in acest an 15 milioane de euro in promovarea marcii de bere. Fondurile reprezinta investitia in dezvoltarea ambalajelor, publicitate prin toate canalele media, materiale promotionale, sponsorizari", a afirmat Octavian Cretu, presedintele companiei.
Compania se afla in prezent in perioada de instituire a antrepozitului fiscal, iar Octavia Cretu a adaugat ca livrarea berii pe piata va incepe "de indata ce vom avea posibilitatea". "Investitia totala realizata la fabrica de bere din Sebes este in prezent de peste 38 de milioane de euro, dar ar putea ajunge la peste 60 de milioane de euro", a precizat presedintele Romaqua.
Compania va produce initial un sortiment de bere, care va fi pozitionat pe segmentul de pret mediu, disponibil in ambalaj PET si la doza. Desi unitatea de la Sebes este specializata in prezent in producerea de bere, Romaqua ar putea muta in urmatorii ani pe aceasta platforma si o parte a productiei de bauturi racoritoare, realizata in prezent la fabrica de la Busteni, care nu mai poate fi extinsa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri