Google - cel mai puternic brand din lume
Data publicarii: 22-04-2008 | InternationalGoogle, cel mai mare motor de cautare pe internet din lume este si cel mai puternic brand la nivel mondial. Valoarea companiei depaseste 86 de miliarde de dolari. Google este cel mai puternic brand global, dupa criteriul valorii in miliarde de dolari, potrivit celui mai nou raport realizat de compania de cercetare de piata Millward Brown.
Google este urmat de General Electric, evaluat la peste 71 de miliarde de dolari si de Microsoft, cu o valoare de aproximativ 70 de miliarde de dolari. Pe locurile patru si cinci sunt clasate Coca-Cola, cu peste 58 de miliarde de dolari si China Mobile, cu 57 de miliarde de dolari.
In top zece companii globale se mai numara IBM, Apple, McDonald's si Marlboro.
Profitul net realizat de Google a crescut in primul trimestrul al acestui an cu 31% si a ajuns la 1,31 miliarde de dolari, de la un miliard de dolari in aceeasi perioada a lui 2007.
Google a anuntat recent ca intentioneaza sa mai angajeze 200 de salariati in China si sa majoreze cheltuielile de publicitate, pentru a atrage mai multi utilizatori din aceasta tara. Firma va promova si produse precum Google Maps si Gmail. Compania americana vrea sa isi majoreze veniturile din publicitatea online din China, tara in care milioane de tineri adopta rapid moda cumparaturilor pe internet. Cea mai mare parte din veniturile companiei sunt aduse de reclamele de pe motorul sau de cautare.
Clasamentul BrandZ, al celor mai solide 100 de branduri, a "ordonat" si cele mai puternice companii europene. In fruntea listei se afla Nokia, urmata indeaproape de Vodafone. Raportul a fost realizat pe baza modului in care au evoluat marile branduri dar a tinut cont si de parererea consumatorilor pe parcursul anului trecut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri