Google - cel mai puternic brand din lume
Data publicarii: 22-04-2008 | InternationalGoogle, cel mai mare motor de cautare pe internet din lume este si cel mai puternic brand la nivel mondial. Valoarea companiei depaseste 86 de miliarde de dolari. Google este cel mai puternic brand global, dupa criteriul valorii in miliarde de dolari, potrivit celui mai nou raport realizat de compania de cercetare de piata Millward Brown.
Google este urmat de General Electric, evaluat la peste 71 de miliarde de dolari si de Microsoft, cu o valoare de aproximativ 70 de miliarde de dolari. Pe locurile patru si cinci sunt clasate Coca-Cola, cu peste 58 de miliarde de dolari si China Mobile, cu 57 de miliarde de dolari.
In top zece companii globale se mai numara IBM, Apple, McDonald's si Marlboro.
Profitul net realizat de Google a crescut in primul trimestrul al acestui an cu 31% si a ajuns la 1,31 miliarde de dolari, de la un miliard de dolari in aceeasi perioada a lui 2007.
Google a anuntat recent ca intentioneaza sa mai angajeze 200 de salariati in China si sa majoreze cheltuielile de publicitate, pentru a atrage mai multi utilizatori din aceasta tara. Firma va promova si produse precum Google Maps si Gmail. Compania americana vrea sa isi majoreze veniturile din publicitatea online din China, tara in care milioane de tineri adopta rapid moda cumparaturilor pe internet. Cea mai mare parte din veniturile companiei sunt aduse de reclamele de pe motorul sau de cautare.
Clasamentul BrandZ, al celor mai solide 100 de branduri, a "ordonat" si cele mai puternice companii europene. In fruntea listei se afla Nokia, urmata indeaproape de Vodafone. Raportul a fost realizat pe baza modului in care au evoluat marile branduri dar a tinut cont si de parererea consumatorilor pe parcursul anului trecut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025