Google - cel mai puternic brand din lume
Data publicarii: 22-04-2008 | InternationalGoogle, cel mai mare motor de cautare pe internet din lume este si cel mai puternic brand la nivel mondial. Valoarea companiei depaseste 86 de miliarde de dolari. Google este cel mai puternic brand global, dupa criteriul valorii in miliarde de dolari, potrivit celui mai nou raport realizat de compania de cercetare de piata Millward Brown.
Google este urmat de General Electric, evaluat la peste 71 de miliarde de dolari si de Microsoft, cu o valoare de aproximativ 70 de miliarde de dolari. Pe locurile patru si cinci sunt clasate Coca-Cola, cu peste 58 de miliarde de dolari si China Mobile, cu 57 de miliarde de dolari.
In top zece companii globale se mai numara IBM, Apple, McDonald's si Marlboro.
Profitul net realizat de Google a crescut in primul trimestrul al acestui an cu 31% si a ajuns la 1,31 miliarde de dolari, de la un miliard de dolari in aceeasi perioada a lui 2007.
Google a anuntat recent ca intentioneaza sa mai angajeze 200 de salariati in China si sa majoreze cheltuielile de publicitate, pentru a atrage mai multi utilizatori din aceasta tara. Firma va promova si produse precum Google Maps si Gmail. Compania americana vrea sa isi majoreze veniturile din publicitatea online din China, tara in care milioane de tineri adopta rapid moda cumparaturilor pe internet. Cea mai mare parte din veniturile companiei sunt aduse de reclamele de pe motorul sau de cautare.
Clasamentul BrandZ, al celor mai solide 100 de branduri, a "ordonat" si cele mai puternice companii europene. In fruntea listei se afla Nokia, urmata indeaproape de Vodafone. Raportul a fost realizat pe baza modului in care au evoluat marile branduri dar a tinut cont si de parererea consumatorilor pe parcursul anului trecut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii