Palm lanseaza noul telefon Treo la cateva zile dupa lansarea iPhone 3G
Data publicarii: 15-07-2008 | IT&CCompania Palm a lansat, luni, telefonul mobil de ultima generatie Treo, ca o alternativa pentru telefoanele BlackBerry destinate oamenilor de afaceri, insa debutul sau a fost eclipsat de lansarea recenta a iPhone 3G, vandut in peste 1 milion de exemplare, arata Reuters.
Actiunile companiei Palm s-au depreciat cu aproape 2%, la inchiderea sedintei, dupa aparitia pe piata a telefonului Treo smartphone 800w. Noul telefon are un pret de vanzare de 250 dolari.
iPhone, telefonul 3G al companiei Apple, poate fi achizitionat cu aproximatv 200 dolari si include un contract wireless, fiind pe jumatate mai ieftin decat predecesorul sau.
Pretul mai avantajos i-a obligat pe rivalii iPhone sa mentina preturile la un nivel scazut, precum noul telefon "Instinct" al companiei Samsung Electronics Co Ltd, cu un pret de 130 de dolari.
"In ciuda scaderilor de pret recente din sectorul telefoanelor de ultima generatie, noul Treo poate fi achizitionat la un pret de 250 dolari pentru un contract pe doi ani, ceea ce a transformat modelul 800w in unul dintre cele mai scumpe telefoane din gama sa", a declarat Lawrence Harris, analist in cadrul companiei CL King & Associates.
Noile telefoane de tip smartphone precum Treo, iPhone si cel al companiei Research in Motion (RIM), BlackBerry, - vandut cu 149 de dolari - beneficiaza de conexiune rapida la Internet si acces la email si documente.
Treo este echipat cu o tastatura completa, trasatura de care iPhone nu beneficiaza. Ambele au retea wireless de inalta fidelitate, sistem de navigare prin satelit si camera digitala incorporata.
Presedintele companiei Palm, Brodie Keast, a declarat pentru Reuters ca obiectivul principal al Treo este sa inlature monopolul BlackBerry in randurile utilizatorilor business, desi a marturisit ca noul iPhone a atras multa atentie. Cu toate acestea, mai este loc pentru expansiune pe piata telefoanelor de ultima generatie.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut