BCR a lansat noi solutii de banking prin internet si telefon
Data publicarii: 17-07-2008 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a lansat un serviciu complex de banking la distanta destinat persoanelor fizice, care asigura efectuarea de operatiuni atat prin Internet - Click 24 Banking cat si prin telefon - Alo 24 Banking, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Solutia de internet banking - Click 24 Banking - este integrata in portalul BCR, iar utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de internet, in urma unei identificari personalizate cu inalt grad de securitate.
Alo 24 Banking, realizat prin imbogatirea cu noi functionalitati a serviciului de phone banking BCR, asigura printr-un apel telefonic, accesul securizat la conturi si efectuarea de operatiuni impreuna cu un consilier Contact Center, se precizeaza in comunicatul bancii.
"Prin intermediul celor doua servicii, clientii pot avea acces la conturile proprii de oriunde, beneficiind de comision zero pentru utilizarea serviciilor de informare-consultare", au declarat reprezentantii bancii. Astfel, acestia pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR (ex: soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta etc.) precum si informatii referitoare la creditele contractate de la banca (ex: soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei etc.).
De asemenea, se pot efectua transferuri in lei si in valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri in lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare. In cazul acestor operatiuni, clientii beneficiaza de o reducere a comisioanelor fata de cele percepute la ghiseu, de 50% pentru operatiunile efectuate prin Alo 24 Banking si de 75% pentru operatiunile efectuate prin Click 24 Banking.
"Prin solutii de Internet si phone banking extrem de eficiente si usor de utilizat, incurajam clientii sa se orienteze tot mai mult catre efectuarea platilor curente fara sa se mai deplaseze la banca ori la furnizorii de servicii. CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking le ofera un grad sporit de confort, precum si posibilitatea sa economiseasca timp si bani", a explicat Catalin Moise, directorul executiv al Directiei Canale Alternative din cadrul BCR.
Clientii pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. Clientii pot contacta Banca: intre orele 8:00-22:00, de luni pana duminica, pentru Alo 24 Banking si permanent (pentru Click 24 Banking.
Clientii beneficiaza de trei niveluri de securitate asigurate de:
- un nume de utilizator primit de la unitatea BCR in momentul obtinerii serviciului
- un dispozitiv denumit token, protejat de un cod PIN ales de client la prima utilizare
- codurile unice generate de dispozitivul token, denumite OTP - One Time Password si DS - Digital Signature.
Codurile unice OTP (One Time Password) sunt utilizate pentru identificarea pentru serviciile Alo 24 Banking si Click 24 Banking si autorizarea operatiunilor efectuate prin Alo 24 Banking iar codurile unice DS (Digital Signature) sunt utilizate pentru autorizarea operatiunilor efectuate prin Click 24 Banking.
Solutiile Click 24 Banking si Alo 24 Banking sunt disponibile atat separat cat si in cadrul pachetului de servicii asociate cont curent.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii