BCR a lansat noi solutii de banking prin internet si telefon
Data publicarii: 17-07-2008 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a lansat un serviciu complex de banking la distanta destinat persoanelor fizice, care asigura efectuarea de operatiuni atat prin Internet - Click 24 Banking cat si prin telefon - Alo 24 Banking, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Solutia de internet banking - Click 24 Banking - este integrata in portalul BCR, iar utilizatorii isi pot accesa conturile deschise la BCR si pot efectua operatiuni bancare direct de pe pagina de internet, in urma unei identificari personalizate cu inalt grad de securitate.
Alo 24 Banking, realizat prin imbogatirea cu noi functionalitati a serviciului de phone banking BCR, asigura printr-un apel telefonic, accesul securizat la conturi si efectuarea de operatiuni impreuna cu un consilier Contact Center, se precizeaza in comunicatul bancii.
"Prin intermediul celor doua servicii, clientii pot avea acces la conturile proprii de oriunde, beneficiind de comision zero pentru utilizarea serviciilor de informare-consultare", au declarat reprezentantii bancii. Astfel, acestia pot obtine informatii personalizate referitoare la conturile curente si la instrumentele de economisire deschise la BCR (ex: soldul contului, istoricul tranzactiilor, dobanda curenta etc.) precum si informatii referitoare la creditele contractate de la banca (ex: soldul creditului, rata lunara de plata, dobanda curenta, data scadentei etc.).
De asemenea, se pot efectua transferuri in lei si in valuta catre conturi deschise la BCR si transferuri in lei catre conturi deschise la alte institutii financiar-bancare. In cazul acestor operatiuni, clientii beneficiaza de o reducere a comisioanelor fata de cele percepute la ghiseu, de 50% pentru operatiunile efectuate prin Alo 24 Banking si de 75% pentru operatiunile efectuate prin Click 24 Banking.
"Prin solutii de Internet si phone banking extrem de eficiente si usor de utilizat, incurajam clientii sa se orienteze tot mai mult catre efectuarea platilor curente fara sa se mai deplaseze la banca ori la furnizorii de servicii. CLICK 24 Banking si ALO 24 Banking le ofera un grad sporit de confort, precum si posibilitatea sa economiseasca timp si bani", a explicat Catalin Moise, directorul executiv al Directiei Canale Alternative din cadrul BCR.
Clientii pot efectua, de la distanta, diverse plati curente cu frecventa ridicata, precum achitarea facturilor de utilitati, rambursarea ratelor de credit si a sumelor minime de plata pentru cardurile de credit, prin telefon sau prin internet. Clientii pot contacta Banca: intre orele 8:00-22:00, de luni pana duminica, pentru Alo 24 Banking si permanent (pentru Click 24 Banking.
Clientii beneficiaza de trei niveluri de securitate asigurate de:
- un nume de utilizator primit de la unitatea BCR in momentul obtinerii serviciului
- un dispozitiv denumit token, protejat de un cod PIN ales de client la prima utilizare
- codurile unice generate de dispozitivul token, denumite OTP - One Time Password si DS - Digital Signature.
Codurile unice OTP (One Time Password) sunt utilizate pentru identificarea pentru serviciile Alo 24 Banking si Click 24 Banking si autorizarea operatiunilor efectuate prin Alo 24 Banking iar codurile unice DS (Digital Signature) sunt utilizate pentru autorizarea operatiunilor efectuate prin Click 24 Banking.
Solutiile Click 24 Banking si Alo 24 Banking sunt disponibile atat separat cat si in cadrul pachetului de servicii asociate cont curent.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri