Banca Transilvania cauta 1.500 de oameni
Data publicarii: 28-07-2008 | HR/CariereBanca Transilvania isi va largi echipa, pana la finele acestui an, cu 1.500 de persoane. Sunt disponibile in toata tara posturi precum consilier bancar, casier, administrator cont, sef agentie, administrator credite, analist credite, specialist IT, sef serviciu, consultant financiar, ofiter colectare debite, consilier juridic, evaluator, relationship manager, director operatiuni, director de sucursala.
Locurile de munca necesita diferite abilitati si/sau experienta. "In afara de cerintele clasice referitoare la educatie - studii superioare, economice sau juridice, calificari, cursuri speciale - de pregatire in domenii ca management, credite - cautam persoane energice, ambitioase, echilibrate, cu caracter puternic si, mai presus de orice, cu suflet", spune Nevenca Doca, directorul de resurse umane al Bancii Transilvania.
Ce te intreaba la interviu
In cazul in care CV-ul tau corespunde cerintelor angajatorului, vei fi selectat pentru a veni la sediul Bancii Transilvania, unde vei avea de sustinut niste probe. Practic, este vorba despre minimum doua interviuri: unul cu specialistii de la departamentul de resurse umane si unul cu viitorul sef ierarhic.
Ca sa treci cu bine de discutii, ar fi bine sa te pregatesti pentru interviu. Asta inseamna ca ar trebui sa stii sa dai exemple reale de situatii in care ai demonstrat un anumit tip de atitudine, anumite abilitati sau cand ai fost nevoit sa iei decizii, sa-ti asumi riscuri.
In prima etapa a interviului s-ar putea sa te intrebe "care sunt principalele tale calitati?", "care sunt obiectivele tale pe termen lung?", "dar ambitiile, planurile?", "de ce ai ales domeniul financiar bancar?", "de ce crezi ca ti-ar placea sa lucrezi in banca?", "de ce ai ales Banca Transilvania?", "ce stii despre Banca Transilvania?", "cum si cu ce poti contribui la dezvoltarea firmei?", "ce vrei sa stii despre firma, despre post?".
Cu picioarele pe pamant
Carmen Liptak este, din mai anul acesta, director regional al sucursalei Timisoara. Ea spune ca participarea la interviu a determinat-o sa-si puna intrebari cu privire la ceea ce facea, in momentul respectiv, la precedentul job. "Cred ca am fost selectata pentru ca sunt o persoana cu picioarele pe pamant, pentru ca imi place sa schimb lucrurile in bine, dar si pentru ca nu ma sperie problemele. Am incredere in fortele mele si cred ca in fiecare om este ceva bun, pe care merita sa cladesti", este de parere Carmen Liptak.
Promovare din interior
Din iunie 2004, Valentin Gheorghiu este sef serviciu operatiuni la sucursala Militari din Bucuresti. El spune ca la interviu discutia a decurs natural si ca i s-au prezentat optiunile clar si - mai ales - corect. "Este un aspect care pentru mine conteaza foarte mult in alegerea angajatorului, mai mult chiar decat salariul primit", spune el. Valentin Gheorghiu considera ca a fost ales pentru ca a constituit "o piesa care s-a potrivit in puzzle".
El spune ca au mai contat experienta intr-o banca internationala si perceptia asupra colabora rii cu clientul. Daca vei reusi sa faci parte din echipa Bancii Transilvania, pe langa beneficiile materiale, vei avea parte de o atmosfera de lucru placuta si de ocazia de "a te forma si dezvolta profesional, intr-un mediu competitiv, dar lipsit de ostilitate".
Periodic, se organizeaza si traininguri. De asemenea, poti avansa in cadrul bancii, pentru ca ori de cate ori este posibil, se cauta ocuparea unui post vacant prin recrutare din interiorul retelei. "Anul trecut, peste 900 de colegi au fost promovati", spune Nevenca Doca.
Unde sa trimiti CV-ul
- La adresa de e-mail recrutare @bancatransilvania.ro;
- Prin intermediul faxului, la numerele 021/233.25.37 sau 0264/30.11.58;
- Detalii la www.bancatransilvania.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private