Studentii de la Economie isi fac universitate
Data publicarii: 30-07-2008 | EducatieAIESEC (Association Internationale des etudiants en Sciences economiques et Commerciales) isi face universitate. Cele trei facultati care isi asteapta studentii sunt Comunicare, Vanzari si cea de Finante. Toate workshopurile si trainingurile vor avea loc in cadrul salilor din Academia de Studii Economice din Bucuresti. Cursurile dureaza cateva zile, sunt gratuite si sunt destinate studentilor din orice generatie. Inscrierile la universitatea interactiva se fac pana pe 1 septembrie, pe site-ul organizatiei.
"Publicitatea este unul dintre cele mai dinamice sectoare ale Romaniei de azi. O dovedesc nu doar cifrele inregistrate cand e vorba de valoarea pietei, dar si ritmul alert in care se lanseaza agentii noi.
Astfel, alaturi de oameni de top din publicitate si comunicare, in trei zile vei construi in cadrul unei echipe planul de comunicare. Brieful ti-l dam noi, pe tine te asteptam cu ideile. Practic, in trei zile, echipe de cinci oameni construiesc un plan de comunicare. Cel mai bun plan va fi premiat!", anunta reprezentantii AIESEC.
La scoala de Finante, tinerii vor intelege cum sunt afectati de schimbarile din lumea financiara, cum pot avea acces la granturi sau ce noutati sunt in materie de audit financiar. Pe vanzari, cei de la AIESEC pun altfel problema: "Afla cum au loc negocierile in mediul business sau care sunt lucrurile pe care nu trebuie sa le faci intr-o intalnire de vanzari". AIESEC este prezenta in peste 100 de tari si teritorii, avand peste 23.000 de membri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an