BCR Leasing, in topul european al companiilor de profil
Data publicarii: 17-07-2006Pe clase de produse, BCR LEASING ocupa locul 31 in Europa pe piata leasingului de automobile, inclusiv vehicule usoare, si locul 39 la categoria generala leasing autovehicule (automobile, vehicule usoare si vehicule comerciale), ca valoare totala a contractelor incheiate anul trecut. Valoarea totala a bunurilor finantate de companie in 2005 a fost de peste 195 milioane euro, corespunzatoare unei valori totale a contractelor de 234,3 milioane euro.
Aflata in cel de-al cincilea an de la infiintare, BCR LEASING s-a dezvoltat constant in fiecare an, castingand increderea consumatorilor printr-o oferta competitiva si o paleta de servicii extinsa, adaptata cerintelor beneficiarilor corporativi sau individuali. La sfarsitul primului semestru 2006, structura portofoliului BCR LEASING cuprindea 59% leasing pentru autoturisme, inclusiv flote, 15% vehicule comerciale, 24% echipamente si utilaje industriale si circa 2% leasing pentru imobile cu destinatie productiva sau comerciala.
Anul 2006 reprezinta un an al transformarilor dinamice pentru companiile de leasing, in general, din perspectiva adaptarii formale a acestora la normele impuse de BNR dar si din perspectiva pregatirii lor pentru cerintele unei piete europene deschise. In cazul specific al companiei noastre, dorim sa mentinem un echilibru dinamic intre adaptarea la schimbarile generate de noul mediu economic-legislativ si implementarea consecventa a propriei strategii pe termen lung, care vizeaza oferirea celei mai potrivite solutii de finantare a investitiilor pentru consumatorul roman, a declarat Claudiu Emanuil Stanescu, Presedinte Director General BCR LEASING.
Oferta BCR LEASING include intreaga gama de servicii de leasing financiar, pentru autovehicule, flote, echipamente si utilaje industriale, software, bunuri imobiliare (in sistem leasing financiar clasic sau sale-and-lease-back), pentru achizitionarea de hale industriale, spatii cu destinatie productiva, cladiri de birouri, centre comerciale, hoteluri si pensiuni, etc.
Recenta extindere a retelei de distributie a serviciilor BCR LEASING cu inca doua agentii, Galati si Buzau, ridica la 26 numarul oraselor in care oferta companiei poate fi accesata direct, servind intereselor de dezvoltare ale intreprinzatorilor locali.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial