Gucci, Chanel si Versace la magazinul de lux Cocor

Data publicarii: 16-10-2008 | Afaceri

Mai multe branduri de lux si-au rezervat spatii in fostul magazin Cocor din Capitala, noteaza Adevarul. Piata produselor de lux din Romania este in plina expansiune. Gucci, Chanel si Versace vor sa deschida propriile magazine in ceea ce va fi Cocor Luxury Store. Cocor Luxury Store, numele sub care va functiona vechiul magazin din centrul Capitalei, va atrage cele mai cunoscute marci ale industriei de lux din lume. Versace a semnat un antecontract pentru un magazin de accesorii si bijuterii.

Brandul este deja prezent in Bucuresti cu un spatiu comercial de vestimentatie - Versace Jeans Couture, pe Calea Victoriei. Acesta a fost adus insa in sistem de franciza. Gucci si Chanel vor fi la primele magazine operate in mod direct pe piata romaneasca.

Premiere de lux in Bucuresti

Pe langa cele trei nume mari din industria mondiala de lux, Cocor Luxury Store intentioneaza sa atraga o serie de alte branduri. Dior, Fendi, Givenchy, Armani, Vertu, Calvin Klein, Burberry si Mac Cosmetics s-au aratat interesate de prezenta in centrul comercial, atat cu magazine proprii, cat si in cele de tip multibrand.

"Din cele 26 de branduri care au semnat deja antecontractul, peste 60% sunt pentru prima data in Romania", a declarat Ilan Laufer, managerul Retail Group - compania care se ocupa de inchirierea spatiilor din Cocor Luxury Store. Pana acum au fost incheiate contracte de preinchiriere pentru aproximativ 40% din spatiul total disponibil.

Niciuna dintre aceste marci nu este romaneasca. Chiriile lunare din Cocor Luxury Store variaza - in functie de suprafata ocupata si de etajul pe care se afla magazinul - intre 50 si 150 de euro pe metru patrat.

Clienti cu venituri de top

Cocor Luxury Store va fi inaugurat in luna octombrie a anului viitor, in urma unei investitii de 27 de milioane de euro. Magazinul va fi dispus pe sapte etaje cu o suprafata inchiriabila de 9.500 de metri patrati. Centrul va avea o parcare cu 250 de locuri disponibile si o fatada multimedia cu 13 ecrane.

Magazinul Cocor intentioneaza sa se pozitioneze drept cel mai exclusivist centru de cumparaturi din Capitala. Targetul proiectului va fi reprezentat de cumparatorii cu venituri mai mari de 2.500 de euro pe luna. 

Cea mai mare fatada multimedia din Europa

Centrul comercial Cocor Luxury Store va inaugura la 1 decembrie 2008 fatada media instalata pe cladire. "Aceasta este cea mai mare fatada media de pe un singur imobil din Europa Continentala", a declarat Dan Barbulescu, presedinte Cocor Luxury Store. Dispozitivul va avea 13 ecrane de tip LED HD si o suprafata de difuzare de 565 mp. Jumatate din timpul de emisie va fi ocupat de spoturi publicitare. Investitiile necesare vor totaliza la momentul lansarii patru milioane de euro.

Adevarul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: