Targul IMM-urilor, TIMM 2009, va avea un buget de peste 1,4 milioane lei

Data publicarii: 27-04-2009 | Afaceri

Programul pentru organizarea Targului Intreprinderilor Mici si Mijlocii, TIMM 2009, in perioada 6-10 mai, va avea un buget de 1,450 milioane lei, potrivit datelor Monitorului Oficial.

Potrivit sursei citate, pentru o mai buna desfasurare a acestui program pot fi atrase si fonduri provenite din donatii si sponsorizari ale persoanelor fizice si ale persoanelor juridice din tara si din strainatate. TIMM 2009 se va desfasura la Bucuresti in perioada 6-10 mai si este parte integrata a Saptamanii Europene a IMM-urilor 2009, care va avea loc in perioada 6-14 mai.

Din bugetul alocat desfasurarii activitatilor specifice Programului se vor suporta cheltuielile legate de editarea de brosuri, de materiale de promovare si prezentare, de multiplicarea de materiale de curs, de inchirierea de spatii, transmiterea de invitatii, onorariile trainerilor, cheltuielile de protocol, precum si alte cheltuieli necesare organizarii manifestarilor.

"Actiunile legate de organizarea si desfasurarea Programului se realizeaza de catre Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, direct si/sau pe baza de contracte incheiate cu persoane fizice si juridice de drept public sau privat, in conditiile legii, in colaborare cu Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania, oficiile teritoriale pentru intreprinderi mici si mijlocii si cooperatie, Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, agentiile de dezvoltare regionala, institutiile administratiei publice locale, cat si cu camerele de comert si industrie teritoriale", se arata in documentul publicat in Monitorul Oficial.

Programul urmareste dezvoltarea contactelor de afaceri si stabilirea unor legaturi parteneriale intre IMM-uri, banci, fonduri de garantare si firme de consultanta, dezvoltarea capacitatii si a spiritului antreprenorial prin organizarea de ateliere de lucru in cadrul evenimentului cu experti de la Comisia Europeana, dezvoltarea abilitatilor inovative si consolidarea unui mediu economic competitiv, precum si cresterea numarului de noi locuri de munca si a beneficiilor aduse economiei nationale.

Saptamana Europeana a IMM-urilor 2009 este o campanie de promovare a antreprenoriatului in Europa si de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, national si local.

Acest eveniment este coordonat de Directia Generala Intreprinderi si Industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe dintre evenimentele din cadrul Saptamanii Europene a IMM-urilor 2009 sunt organizate de catre organizatiile de intreprinderi, organismele abilitate sa acorde sprijin, autoritatile locale si regionale si alte entitati din tarile participante.

Saptamana Europeana a IMM-urilor 2009 este una dintre masurile luate pentru implementarea legii europene pentru intreprinderi mici, prima politica-cadru exhaustiva pentru IMM-uri din Uniunea Europeana si statele sale membre.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: