Saptamanalul BusinessWeek e de vanzare
Data publicarii: Astazi, 15-07-2009 | MediaMcGraw-Hill Cos. vrea sa vanda revista BusinessWeek, in contextul in care criza financiara a redus veniturile din publicitate si a accentuat presiunile asupra publicatiilor tiparite, relateaza Wall Street Journal.
Compania a anuntat ca analizeaza "optiuni strategice" pentru BusinessWeek. McGraw-Hill a contractat banca de investitii Evercore Partners Inc. pentru cautarea unui posibil investitor interesat, potrivit unor surse apropiate afacerii.
Sursele sustin ca Evercore a transmis detaliile financiare ale publicatiei BusinessWeek catre mai multe companii, inclusiv catre grupul Time Inc., parte a trustului Time Warner Inc. Mai multe parti s-au anuntat interesate, si, in curand, ar putea fi organizate prezentari pentru posibilii ofertanti, a declarat o sursa apropiata grupului.
Vanzarea ar putea fi dificila. "Celelalte publicatii de afaceri nu se descurca mai bine, asa ca nu este probabil sa fie printre cumparatori", a declarat Reed Phillips, partener al bancii de investitii DeSilva + Phillips, specializata in acorduri media.
Cu doi ani in urma, revistele puteau obtine oferte ce atingeau pana la dublul veniturilor anuale, insa acum preturile sunt evaluate cu mult sub normele istorice, a declarat Scott Peters, director managerial in cadrul bancii de investitii Jordan, Edmiston Group Inc. J.P. Morgan a estimat ca veniturile anuale ale BusinessWeek sunt de 100-150 milioane dolari.
Alte publicatii, precum TV Guide si San Diego Union-Tribune, au fost vandute recent la preturi nominale. De exemplu, Macrovision Solutions Corp. a vandut toamna trecuta TV Guide pentru 1 milion dolari in numerar, plus presupuse datorii de milioane dolari din abonamente.
Ca si multe alte reviste, BusinessWeek a intampinat probeleme financiare in contextul in care companiile auto si alte mari grupuri au redus veniturile pentru publicitate. Veniturile din publicitate au scazut in sapte din ultimii opt ani, insa tirajul saptamanal a ramas constant, la 936.000 unitati.
McGraw-Hill si familia McGraw fondatoarea grupului, se bucura de prestigiul revistei BusinessWeek, aparuta in 1929. Revista a fost un generator important de venituri in trecut, insa in prezent este neprofitabila, potrivit unor surse apropiate grupului.
Posibila vanzare a BusinessWeek vine intr-un moment in care fluxul continuu de informatie determina revistele saptamanale sa isi regandeasca operatiunile. Newsweek si-a redus recent tirajul, si-a schimbat politica editoriala si a facut disponibilizari. US News & World Report a trecut de la periodicitate saptamanala la periodicitate lunara.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an