Saptamanalul BusinessWeek e de vanzare
Data publicarii: 15-07-2009 | MediaMcGraw-Hill Cos. vrea sa vanda revista BusinessWeek, in contextul in care criza financiara a redus veniturile din publicitate si a accentuat presiunile asupra publicatiilor tiparite, relateaza Wall Street Journal.
Compania a anuntat ca analizeaza "optiuni strategice" pentru BusinessWeek. McGraw-Hill a contractat banca de investitii Evercore Partners Inc. pentru cautarea unui posibil investitor interesat, potrivit unor surse apropiate afacerii.
Sursele sustin ca Evercore a transmis detaliile financiare ale publicatiei BusinessWeek catre mai multe companii, inclusiv catre grupul Time Inc., parte a trustului Time Warner Inc. Mai multe parti s-au anuntat interesate, si, in curand, ar putea fi organizate prezentari pentru posibilii ofertanti, a declarat o sursa apropiata grupului.
Vanzarea ar putea fi dificila. "Celelalte publicatii de afaceri nu se descurca mai bine, asa ca nu este probabil sa fie printre cumparatori", a declarat Reed Phillips, partener al bancii de investitii DeSilva + Phillips, specializata in acorduri media.
Cu doi ani in urma, revistele puteau obtine oferte ce atingeau pana la dublul veniturilor anuale, insa acum preturile sunt evaluate cu mult sub normele istorice, a declarat Scott Peters, director managerial in cadrul bancii de investitii Jordan, Edmiston Group Inc. J.P. Morgan a estimat ca veniturile anuale ale BusinessWeek sunt de 100-150 milioane dolari.
Alte publicatii, precum TV Guide si San Diego Union-Tribune, au fost vandute recent la preturi nominale. De exemplu, Macrovision Solutions Corp. a vandut toamna trecuta TV Guide pentru 1 milion dolari in numerar, plus presupuse datorii de milioane dolari din abonamente.
Ca si multe alte reviste, BusinessWeek a intampinat probeleme financiare in contextul in care companiile auto si alte mari grupuri au redus veniturile pentru publicitate. Veniturile din publicitate au scazut in sapte din ultimii opt ani, insa tirajul saptamanal a ramas constant, la 936.000 unitati.
McGraw-Hill si familia McGraw fondatoarea grupului, se bucura de prestigiul revistei BusinessWeek, aparuta in 1929. Revista a fost un generator important de venituri in trecut, insa in prezent este neprofitabila, potrivit unor surse apropiate grupului.
Posibila vanzare a BusinessWeek vine intr-un moment in care fluxul continuu de informatie determina revistele saptamanale sa isi regandeasca operatiunile. Newsweek si-a redus recent tirajul, si-a schimbat politica editoriala si a facut disponibilizari. US News & World Report a trecut de la periodicitate saptamanala la periodicitate lunara.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză