Topul evolutiei celor mai importante 100 de branduri din lume
Data publicarii: 19-09-2009 | MediaValoarea celor mai importante 100 de branduri din lume a scazut pentru prima data in ultimii noua ani, cu 4,6%, la 1.150 miliarde de dolari, potrivit topului celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, realizat de compania Interbrand. Potrivit Mediafax, primele doua pozitii din top, Coca-Cola si IBM, au inregistrat cresteri de 3%, respectiv 2%, la 68,7 miliarde de dolari si 60,2 miliarde de dolari, potrivit unui comunicat al companiei.
Pe urmatoarele locuri s-au clasat Microsoft, in scadere cu 4%, la 56,6 miliarde de
dolari, GE, -10%, la 47,77 miliarde de dolari, Nokia, -3%, la 34,86 miliarde, Mc'Donalds, in crestere cu 4%, la 32,27 miliarde de dolari, Google, in urcare cu 25%, la 32 miliarde de dolari, Toyota, -8%, la 31,2 miliarde de dolari, Intel, -2%, la 30,63 miliarde de dolari, respecitv Disney, in scadere cu 3%, la 28,44 miliarde de dolari.
Astfel, SUA sunt prezente cu opt branduri in top zece si 51 in lista celor 100 cele mai valoroase marci. Intre primele zece branduri, doar Nokia (Finlanda) si Toyota (Japonia) nu apartin unor companii americane. Sapte branduri au iesit din top
100 comparativ cu anul trecut, cele mai importante fiind Merrill Lynch (locul 34 in editia din 2008), AIG (pozitia 54) si ING (86).
Marile banci si companii auto au fost cel mai grav afectate, in timp ce marcile din domeniul alimentar au beneficiat de tendinta oamenilor de a consuma alimente mai mult acasa. UPS (locul 72) si Harley Davidson (locul 73) au inregistrat cele mai mari scaderi ale valorii brandurilor, de 50% si 43%, la 4,37 miliarde de dolari, respectiv 4,33 miliarde de dolari. Cea mai buna evolutie a avut-o Google, in crestere cu 25%, urmat de Amazon (locul 43), in urcare cu 22%, la 7,86 miliarde de dolari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare