Twitter-ul la munca produce firmelor britanice pierderi anuale de 1,38 miliarde de lire sterline
Data publicarii: 27-10-2009 | HR/CariereMajoritatea companiilor mari si bancilor din Marea Britanie le-au interzis angajatilor sa mai intre in orele de serviciu pe site-uri de socializare precum Twitter sau Facebook. Interdictia a fost instaurata dupa ce companiile au calculat ca, in total, din cauza timpului petrecut pe angajati pe Twitter sau Facebook pierd anual aproximativ 1,38 miliarde de lire sterline, relateaza The Daily Mail. Estimarile au fost facute pe baza salariului mediu castigat de un angajat si a timpului mediu petrecut pe Twitter ori Facebook.
Peste jumatate din angajatii (57%) care lucreaza in birouri au recunoscut ca folosesc aceste site-uri in scopuri personale in timpul zilei de lucru si pierd in medie 40 de minute pe zi pe aceste site-uri, postand mesaje si trimitand "tweets". Adunand, cele 40 de minute pierdute zilnic inseamna o saptamana de munca mai putin pe an pentru companie. Si in SUA au existat incercari de a calcula pierderile in timp pierdut pe Twitter, compania Maxroam ajungand la concluzia ca aceste pierderi ar fi de 13,5 miliarde de dolari pentru angajatorii americani.
Decizia de a interzice genul acesta de relaxare in timpul programului vine dupa ce, in septembrie anul trecut, Consiliul orasenesc din Portsmouth a interzis personalului sa mai foloseasca Facebook, dupa ce s-a descoperit ca majoritatea petreceau cate 413 ore pe luna doar pentru a sta pe acest site. Ulterior, si Consiliul din Hillington a avut o initiativa similara, desi ceva mai putin drastica: si-a obligat personalul sa semneze angajamente ca isi vor limita timpul petrecut pe Facebook.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare