Cardurile de credit sunt utilizate cel mai frecvent la cumparaturi
Data publicarii: 23-11-2010 | Finante-Banci
Avantajele clientilor: dobanda zero in perioada de gratie sau discounturi la magazinele partenere
Bancile promoveaza intens in aceasta perioada cardurile de credit. Dar, spre deosebire de perioada de euforie dinainte de criza, cand intrecerea se dadea pe acordarea de limite de credit cat mai mari, acum asistam la o schimbare de abordare. Institutiile de credit incearca sa-si con-vinga clientii sa utilizeze cat mai frec-vent cardurile, in special la platile la comer-cianti sau alti furnizori de servicii, precum si pe internet.
Cardurile de credit reprezinta un instrument de plata care se adreseaza unei game largi de clienti. Prin acest produs se stabileste o relatie pe perioada indelungata intre banca si clienti, spune Titi-Aurelian Stoenescu, director Car-duri in cadrul Raiffeisen Bank. Ritmul in care banca emite noi carduri s-a mentinut in acest an, in pofida ina-spri-rii conditiilor economice, ceea ce arata potentialul pietei. "In primele 10 luni din 2010 au fost acordate aproximativ acelasi numar de carduri de credit ca si in anul pre-ce-dent. Totusi, comparativ cu perioa-da similara din 2008, volumul este mai mic, pe fondul contractarii puter-nice a pietei, coroborat cu scaderea puterii de cum-parare a clientilor", explica Stoe-nescu.
Bancile promoveaza intens in aceasta perioada cardurile de credit. Dar, spre deosebire de perioada de euforie dinainte de criza, cand intrecerea se dadea pe acordarea de limite de credit cat mai mari, acum asistam la o schimbare de abordare. Institutiile de credit incearca sa-si con-vinga clientii sa utilizeze cat mai frec-vent cardurile, in special la platile la comer-cianti sau alti furnizori de servicii, precum si pe internet.
Cardurile de credit reprezinta un instrument de plata care se adreseaza unei game largi de clienti. Prin acest produs se stabileste o relatie pe perioada indelungata intre banca si clienti, spune Titi-Aurelian Stoenescu, director Car-duri in cadrul Raiffeisen Bank. Ritmul in care banca emite noi carduri s-a mentinut in acest an, in pofida ina-spri-rii conditiilor economice, ceea ce arata potentialul pietei. "In primele 10 luni din 2010 au fost acordate aproximativ acelasi numar de carduri de credit ca si in anul pre-ce-dent. Totusi, comparativ cu perioa-da similara din 2008, volumul este mai mic, pe fondul contractarii puter-nice a pietei, coroborat cu scaderea puterii de cum-parare a clientilor", explica Stoe-nescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private