Cardurile de credit sunt utilizate cel mai frecvent la cumparaturi
Data publicarii: 23-11-2010 | Finante-Banci
Avantajele clientilor: dobanda zero in perioada de gratie sau discounturi la magazinele partenere
Bancile promoveaza intens in aceasta perioada cardurile de credit. Dar, spre deosebire de perioada de euforie dinainte de criza, cand intrecerea se dadea pe acordarea de limite de credit cat mai mari, acum asistam la o schimbare de abordare. Institutiile de credit incearca sa-si con-vinga clientii sa utilizeze cat mai frec-vent cardurile, in special la platile la comer-cianti sau alti furnizori de servicii, precum si pe internet.
Cardurile de credit reprezinta un instrument de plata care se adreseaza unei game largi de clienti. Prin acest produs se stabileste o relatie pe perioada indelungata intre banca si clienti, spune Titi-Aurelian Stoenescu, director Car-duri in cadrul Raiffeisen Bank. Ritmul in care banca emite noi carduri s-a mentinut in acest an, in pofida ina-spri-rii conditiilor economice, ceea ce arata potentialul pietei. "In primele 10 luni din 2010 au fost acordate aproximativ acelasi numar de carduri de credit ca si in anul pre-ce-dent. Totusi, comparativ cu perioa-da similara din 2008, volumul este mai mic, pe fondul contractarii puter-nice a pietei, coroborat cu scaderea puterii de cum-parare a clientilor", explica Stoe-nescu.
Bancile promoveaza intens in aceasta perioada cardurile de credit. Dar, spre deosebire de perioada de euforie dinainte de criza, cand intrecerea se dadea pe acordarea de limite de credit cat mai mari, acum asistam la o schimbare de abordare. Institutiile de credit incearca sa-si con-vinga clientii sa utilizeze cat mai frec-vent cardurile, in special la platile la comer-cianti sau alti furnizori de servicii, precum si pe internet.
Cardurile de credit reprezinta un instrument de plata care se adreseaza unei game largi de clienti. Prin acest produs se stabileste o relatie pe perioada indelungata intre banca si clienti, spune Titi-Aurelian Stoenescu, director Car-duri in cadrul Raiffeisen Bank. Ritmul in care banca emite noi carduri s-a mentinut in acest an, in pofida ina-spri-rii conditiilor economice, ceea ce arata potentialul pietei. "In primele 10 luni din 2010 au fost acordate aproximativ acelasi numar de carduri de credit ca si in anul pre-ce-dent. Totusi, comparativ cu perioa-da similara din 2008, volumul este mai mic, pe fondul contractarii puter-nice a pietei, coroborat cu scaderea puterii de cum-parare a clientilor", explica Stoe-nescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut