Cumparam mai putin, dar mai scump
Data publicarii: 23-12-2010 | ActualitatePiata bunurilor de larg consum, estimata la 22 mld. euro in 2009, a scazut in primele zece luni ale anului cu circa 6% in valoare si cu aproape 15% in volum comparativ cu perioada similara din 2009, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata MEMRB. Scaderea in volum este de peste doua ori mai mare decat cea in valoare deoarece preturile au crescut, inflatia anuala in octombrie fiind de 7,9%, cea mai mare din UE. Daca in cazul celui traditional se observa o scadere pe toate segmentele, in cazul celui modern se vede un avans usor pe segmentul de mancare si un declin mai putin pronuntat in rest.
"Consideram ca exista o mutare a volumelor din traditional catre modern, ceea ce determina aceasta evolutie", a spus Andreea Budau, senior account executive in cadrul MEMRB.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri