Dacia vrea sa vanda 20.000 de Logan break-uri in 2007
Data publicarii: 18-09-2006El a adaugat ca volumul de vanzari pentru break va fi cu siguranta mai scazut decat cel pentru berlina si a subliniat ca versiunea estate va fi o masina spatioasa de familie.
Dacia va lansa Logan break pe 28 septembrie la salonul auto de la Paris, iar o saptamana mai tarziu va organiza un eveniment de lansare si in Romania.
Renault si Dacia au oferit primele indicii despre aspectul break-ului acum sase luni la salonul de la Geneva, unde a fost prezentat Logan Steppe - primul concept-car din istoria Dacia.
Logan Steppe a avut ca tema centrala de design sporturile de iarna, si tocmai de aceea avea aspect de SUV si o serie de elemente care se gasesc de obicei pe masinile de top, cum ar fi ecrane LCD pe tetierele scaunelor din fata, faruri cu xenon, sau proiectoare pe capota.
Desi Dacia nu a publicat fotografii oficiale cu varianta de productie a break-ului, este sigur ca fata de conceptul din primavara, varianta ce urmeaza a fi lansata la Paris va avea o garda la sol mai joasa decat Steppe si cu siguranta vor disparea si majoritatea elementelor care ar ridica mult prea mult pretul unei masini gandita sa ofere un grad ridicat de practicabilitate la preturi de sub 10.000 de euro.
Cu toate ca pozele spion publicate in ultimele luni de diferite ziare si reviste nu pot oferi certitudini asupra aspectului variantei de productie a break-ului, exista cateva elemente care se regasesc in majoritatea descrierilor.
Astfel, partea frontala seamana foarte mult cu cea de la Logan berlina, garda la sol este mai joasa decat la Steppe, insa in spate vor fi pastrate cele doua usi cu deschidere laterala in stilul celor de la Renault Kangoo sau Citroen Berlingo. Totusi, acestea raman simple supozitii pana la premiera mondiala de la Paris.
Dacia si-a propus sa produca anul acesta peste 200.000 de unitati Logan, iar capacitatea fabricii de la Mioveni va ajunge la 235.000 de unitati anual peste trei luni.
Daca tinta de vanzari preconizata pentru Logan break la anul pare scazuta, trebuie tinut cont de faptul ca la toti producatorii, versiunile break sunt cu cateva sute de euro mai scumpe decat versiunile in trei volume ale aceluiasi model. Pentru un automobil la care pretul scazut este factorul decisiv la achizitie, cateva sute de euro conteaza.
Dacia a produs un model break timp de peste trei decenii, intre 1973 si 2004, an in care a incetat si productia vechii berline care, la fel ca si break-ul, folosea un motor de Renault 12 din anii 70.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut