Alico Asigurari Romania lanseaza produsul de protectie Instant Cover
Data publicarii: 05-07-2011 | Finante-Banci
Pentru 0,8 lei pe zi asiguratul primeste beneficii echivalente cu peste 70 de salarii medii nete (100.000 lei) Alico Asigurari Romania incepe ofensiva asigurarilor accesibile tuturor romanilor, lansand produsul de protectie Instant Cover. Acesta este orientat catre acoperirea imediata a riscurilor de deces din accident si invaliditate permanenta totala si partiala din accident la care este expusa in special populatia activa.
Produsul este oferit in 3 pachete de asigurare - Silver, Gold si Platinum - diferentiate in functie de necesitatile de acoperire ale clientilor si disponibilitatile financiare ale acestora. Instant Cover este un produs individual, iar in plus, are optiunea de a oferi protectie in cadrul aceleiasi polite si pentru ceilalti membri ai familiei (sot/sotie, copii). Daca ulterior familia se extinde cu unul sau mai multi membri, clientul poate extinde protectia si asupra viitorilor copii in acelasi pret initial, fara costuri suplimentare.
Rezultatele obtinute de companie in 2010 au aratat o crestere de 21% a valorii primelor brute subscrise din asigurarile de accidente si imbolnavire, precum si din asigurarile de sanatate. Acestea sunt clasele de asigurari din portofoliul Alico Asigurari care au inregistrat cea mai semnificativa crestere.
"Datorita evolutiei ascendente de anul trecut, putem afirma ca populatia intelege mai bine valoarea protectiei oferite de asigurarile de accidente, ceea ce ne-a determinat sa lansam Instant Cover, un produs accesibil pentru toti romanii", precizeaza Theodor Alexandrescu, Director General Alico Asigurari Romania S.A. "Avem din ce in ce mai multi clienti care apreciaza asigurarile de accidente pentru ca au doua mari avantaje oferite in momentul cumpararii: compania de asigurari preia riscul asigurabil al clientului, iar produsele pot fi achizitionate fara eforturi financiare", adauga Alexandrescu.
Alte particularitati care diferentiaza Instant Cover de alte produse de asigurare ce ofera protectie financiara sunt:
- Acoperire imediata: dupa plata primei de asigurare, clientul primeste pe loc polita de asigurare fara evaluare medicala;
- Sumele Asigurate au valoarea de pana la 200.000 lei, in functie de pachetul selectat, adica peste 140 de salarii medii nete;
- Prima minima porneste de la 0,8 lei / zi;
- Varsta de intrare in asigurare este 18 ani;
- Polita poate fi reinnoita anual pana cand clientul implineste 65 de ani.
Prin Instant Cover, Alico Asigurari adreseaza nevoile de asigurare de baza pentru care exista un mare deficit de protectie in Romania. Compania preia modelul de asigurare accesibila al grupului MetLife, Inc. din care face parte. Astfel produsul ofera pe de o parte sprijin financiar in cazul decesului persoanelor care aduc venit in familie si, in acelasi timp, beneficii in caz de invaliditate pentru care exista carente semnificative in ajutorul financiar real pe care il poate primi un cetatean roman in lipsa unei asigurari de viata private.
"Asigurarile de viata orientate catre nevoile maselor de oameni reprezinta viitorul acestei piete inRomania. Motivul il constituie beneficiile valoroase oferite la un cost pe care orice roman si-l poate permite. Mai mult, asigurarea de viata nu este doar un angajament contractual intre doua parti, ci ea are un important rol social pentru siguranta financiara a populatiei. Acesta este principiul care va sta la baza produselor dezvoltate de Alico Asigurari in urmatoarea perioada," concluzioneaza Theodor Alexandrescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI