KIWI Finance lanseaza o campanie promotionala de credite destinata IT-istilor
Data publicarii: 22-09-2011 | Finante-Banci
KIWI Finance, lider pe piata de brokeraj bancar din Romania anunta lansarea, impreuna cu una din bancile partenere, a unei campanii promotionale de credite destinata IT-istilor, intermediata exclusiv de KIWI Finance. In cadrul campaniei clientii care activeaza in domeniul IT vor putea accesa credite cu urmatoarele caracteristici:
- • 6,39% dobanda (4,85% marja bancii + Euribor 3M), atat pentru creditele de achizitie cat si pentru creditele de nevoi personale cu ipoteca
- • 85% finantare din valoarea imobilului in cazul creditelor de achizitie, respectiv 80% pentru creditele de nevoi personale cu ipoteca
- • se accepta o gama larga de venituri (PFA cu norma de venit, PFA, dividende, salarii, contracte externe, etc)
Exemplu de calcul: pentru un credit de nevoi personale cu ipoteca in valoare de 50.000 Euro pe o perioada de 30 de ani, 6,39%dobanda, 300 Euro comision acordare, clientul plateste: 313 Euro lunar, 112.980 Euro pana la finalul perioadei de creditare, 6,68% DAE.
Durata campanie: 15 septembrie 2011-15 noiembrie 2011
Ne adresam cu aceasta campanie unui segment foarte bun de clienti, care au dovedit abilitatea de a se adapta la schimbarile pietei muncii din Romania precum si capacitatea de a genera plus valoare chiar in mediul economic dificil din ultimii trei ani.
"Campania este lansata in contextul in care Banca Nationala a Romaniei a publicat un proiect de Regulament privind creditarea persoanelor fizice, a carui aplicare poate genera reducerea sumelor finantate sau a optiunilor de refinantare. Clientii au acum sansa sa beneficieze de conditiile de creditare avantajoase pe care le punem la dispozitie in aceste doua luni de campanie. Dobanzile oferite in cadrul campaniei si actualele conditii de calificare asigura accesarea unor sume considerabil mai mari decat dupa implementarea noilor norme de creditare.”, spune Anca Bidian, CEO KIWI Finance.
Conform ultimelor date sunt aproape 70.000 de persoane care activeaza in domeniul IT in Romania, cu cea mai mare medie a veniturilor.
Oferta noastra este adaptata pe structura veniturilor si profilul acestui segment de clienti si se bazeaza pe experienta noastra si o foarte buna cunoastere a acestei industrii fara frontiere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare