BRD si Gecad ePayment incurajeaza comertul electronic
Data publicarii: 02-10-2006
"Inovatia reprezinta una dintre valorile care ghideaza actiunile BRD, iar domeniul e-commerce are nevoie in acest moment de un impuls puternic pentru a se putea dezvolta in continuare", a declarat Herve Barbazange, director general adjunct al BRD la conferinta de presa care a marcat evenimentul.
"Acordul incheiat astazi intre companiile noastre este un gest firesc pentru o piata de comert electronic in plina dezvoltare asa cum este cea din Romania. Ne bucura faptul ca, impreuna cu BRD, punem bazele unor practici de comert electronic profesioniste, la nivel occidental", a spus Radu Georgescu, presedinte al grupului Gecad. Acesta a adaugat: "Ne dorim ca in doi ani, comertul electronic din Romania sa devina o piata matura".
La randul sau, Gheorghe Bavro, director Carduri si Canale la distanta in cadrul departamentului Strategie si Marketing BRD, a declarat, cu ocazia lansarii BRD ePayment: " Din dorinta identificarii continue de solutii inovative menite a simplifica viata clientilor, BRD pune la dispozitia clientilor sai o oferta completa de servicii de banca la distanta, inclusiv servicii de comert electronic. Incepand cu lansarea serviciului E-Commerce in ianuarie 2006, BRD se implica activ in dezvoltarea pietei de comert electronic. Consideram ca incheierea unui parteneriat strategic intre o banca si o companie care ofera solutii integrate de procesare plati online, reprezinta urmatorul pas al dezvoltarii comertului electronic in Romania".
Acesta a mai spus ca serviciul se adreseaza comerciantilor care detin site-uri si IMM-urilor care vad oportunitatea de a-si dezvolta afacerea prin deschiderea de magazine online, pe segmente de nisa.
"Practic, ca urmare a acestui parteneriat, orice magazin virtual care alege solutia BRD ePayment beneficiaza de suportul si expertiza celor doua companii in domeniul tranzactiilor online", a declarat Carmen Sebe, CEO la Gecad ePayment. "Ne asteptam ca numarul afacerilor online, dar si cel al cumparatorilor pe Internet sa creasca ca urmare a efortului nostru comun", a adaugat aceasta.
In Romania exista aproximativ 6 milioane de utilizatori frecventi de Internet si 8,5 milioane de carduri, raportate de Banca Nationala a Romaniei. Cu toate acestea, romanii se feresc sa cumpere online din magazine virtuale, de teama de a nu fi inselati, pacaliti.
BRD ePyament garanteaza, atat clientului, cat si vanzatorului online, ca riscul de frauda este minim. In calitate de comerciant, vi se ofera siguranta ca plata efectuata de client va fi incasata, deoarece o tranzactie procesata conform standardului 3-D Secure nu poate fi contestata de catre posesorul de card.
Acceptarea cardurilor la plata include o gama larga de carduri Visa si Matercard, emise in tara sau in strainatate.
Detalii despre costurile serviciului
Comerciantii care doresc sa beneficieze de serviciul BRD ePayment vor trebui sa plateasca o taxa de instalare de aproximativ 200 de euro, un abonament lunar, care conform oficialilor prezenti la conferinta se ridica la "cateva" zeci de euro, iar comisionul pentru tranzactii se va situa la +- 4,5% din valoarea tranzactiei.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Èširiac Pensii Private