BRD si Gecad ePayment incurajeaza comertul electronic
Data publicarii: 02-10-2006"Inovatia reprezinta una dintre valorile care ghideaza actiunile BRD, iar domeniul e-commerce are nevoie in acest moment de un impuls puternic pentru a se putea dezvolta in continuare", a declarat Herve Barbazange, director general adjunct al BRD la conferinta de presa care a marcat evenimentul.

"Acordul incheiat astazi intre companiile noastre este un gest firesc pentru o piata de comert electronic in plina dezvoltare asa cum este cea din Romania. Ne bucura faptul ca, impreuna cu BRD, punem bazele unor practici de comert electronic profesioniste, la nivel occidental", a spus Radu Georgescu, presedinte al grupului Gecad. Acesta a adaugat: "Ne dorim ca in doi ani, comertul electronic din Romania sa devina o piata matura".

La randul sau, Gheorghe Bavro, director Carduri si Canale la distanta in cadrul departamentului Strategie si Marketing BRD, a declarat, cu ocazia lansarii BRD ePayment: " Din dorinta identificarii continue de solutii inovative menite a simplifica viata clientilor, BRD pune la dispozitia clientilor sai o oferta completa de servicii de banca la distanta, inclusiv servicii de comert electronic. Incepand cu lansarea serviciului E-Commerce in ianuarie 2006, BRD se implica activ in dezvoltarea pietei de comert electronic. Consideram ca incheierea unui parteneriat strategic intre o banca si o companie care ofera solutii integrate de procesare plati online, reprezinta urmatorul pas al dezvoltarii comertului electronic in Romania".
Acesta a mai spus ca serviciul se adreseaza comerciantilor care detin site-uri si IMM-urilor care vad oportunitatea de a-si dezvolta afacerea prin deschiderea de magazine online, pe segmente de nisa.
"Practic, ca urmare a acestui parteneriat, orice magazin virtual care alege solutia BRD ePayment beneficiaza de suportul si expertiza celor doua companii in domeniul tranzactiilor online", a declarat Carmen Sebe, CEO la Gecad ePayment. "Ne asteptam ca numarul afacerilor online, dar si cel al cumparatorilor pe Internet sa creasca ca urmare a efortului nostru comun", a adaugat aceasta.
In Romania exista aproximativ 6 milioane de utilizatori frecventi de Internet si 8,5 milioane de carduri, raportate de Banca Nationala a Romaniei. Cu toate acestea, romanii se feresc sa cumpere online din magazine virtuale, de teama de a nu fi inselati, pacaliti.
BRD ePyament garanteaza, atat clientului, cat si vanzatorului online, ca riscul de frauda este minim. In calitate de comerciant, vi se ofera siguranta ca plata efectuata de client va fi incasata, deoarece o tranzactie procesata conform standardului 3-D Secure nu poate fi contestata de catre posesorul de card.
Acceptarea cardurilor la plata include o gama larga de carduri Visa si Matercard, emise in tara sau in strainatate.
Detalii despre costurile serviciului
Comerciantii care doresc sa beneficieze de serviciul BRD ePayment vor trebui sa plateasca o taxa de instalare de aproximativ 200 de euro, un abonament lunar, care conform oficialilor prezenti la conferinta se ridica la "cateva" zeci de euro, iar comisionul pentru tranzactii se va situa la +- 4,5% din valoarea tranzactiei.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză