BRD si Gecad ePayment incurajeaza comertul electronic

Data publicarii: 02-10-2006
BRD 500 unitatiBRD Societe Generale si Gecad ePayment International au lansat serviciul comun BRD ePayment si au incheiat un parteneriat strategic in domeniul comertului electronic din Romania. Obiectivul parteneriatului este furnizarea de solutii de comert electronic, sigure si eficiente, tuturor companiilor romanesti care doresc sa isi inceapa activitatea comerciala online sau care desfasoara deja tranzactii pe Internet. Acordul va permite si gestionarea in comun, de catre Gecad ePayment si BRD, a unor contracte de amploare in domeniul comertului electronic.

"Inovatia reprezinta una dintre valorile care ghideaza actiunile BRD, iar domeniul e-commerce are nevoie in acest moment de un impuls puternic pentru a se putea dezvolta in continuare", a declarat Herve Barbazange, director general adjunct al BRD la conferinta de presa care a marcat evenimentul.

Radu Georgescu, presedinte al grupului Gecad

"Acordul incheiat astazi intre companiile noastre este un gest firesc pentru o piata de comert electronic in plina dezvoltare asa cum este cea din Romania. Ne bucura faptul ca, impreuna cu BRD, punem bazele unor practici de comert electronic profesioniste, la nivel occidental", a spus Radu Georgescu, presedinte al grupului Gecad. Acesta a adaugat: "Ne dorim ca in doi ani, comertul electronic din Romania sa devina o piata matura".

Gheorghe Bavro director Carduri si Canale la distanta in cadrul departamentului Strategie si Marketing BRD

La randul sau, Gheorghe Bavro, director Carduri si Canale la distanta in cadrul departamentului Strategie si Marketing BRD, a declarat, cu ocazia lansarii BRD ePayment: " Din dorinta identificarii continue de solutii inovative menite a simplifica viata clientilor, BRD pune la dispozitia clientilor sai o oferta completa de servicii de banca la distanta, inclusiv servicii de comert electronic. Incepand cu lansarea serviciului E-Commerce in ianuarie 2006, BRD se implica activ in dezvoltarea pietei de comert electronic. Consideram ca incheierea unui parteneriat strategic intre o banca si o companie care ofera solutii integrate de procesare plati online, reprezinta urmatorul pas al dezvoltarii comertului electronic in Romania".

Acesta a mai spus ca serviciul se adreseaza comerciantilor care detin site-uri si IMM-urilor care vad oportunitatea de a-si dezvolta afacerea prin deschiderea de magazine online, pe segmente de nisa.

"Practic, ca urmare a acestui parteneriat, orice magazin virtual care alege solutia  BRD ePayment beneficiaza de suportul si expertiza celor doua companii in domeniul tranzactiilor online", a declarat Carmen Sebe, CEO la Gecad ePayment. "Ne asteptam ca numarul afacerilor online, dar si cel al cumparatorilor pe Internet sa creasca ca urmare a efortului nostru comun", a adaugat aceasta.

In Romania exista aproximativ 6 milioane de utilizatori frecventi de Internet si 8,5 milioane de carduri, raportate de Banca Nationala a Romaniei. Cu toate acestea, romanii se feresc sa cumpere online din magazine virtuale, de teama de a nu fi inselati, pacaliti.

BRD ePyament garanteaza, atat clientului, cat si vanzatorului online, ca riscul de frauda este minim. In calitate de comerciant, vi se ofera siguranta ca plata efectuata de client va fi incasata, deoarece o tranzactie procesata conform standardului 3-D Secure nu poate fi contestata de catre posesorul de card.

Acceptarea cardurilor la plata include o gama larga de carduri Visa si Matercard, emise in tara sau in strainatate.

Detalii despre costurile serviciului

Comerciantii care doresc sa beneficieze de serviciul BRD ePayment vor trebui sa plateasca o taxa de instalare de aproximativ 200 de euro, un abonament lunar, care conform oficialilor prezenti la conferinta se ridica la "cateva" zeci de euro, iar comisionul pentru tranzactii se va situa la +- 4,5% din valoarea tranzactiei.

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: