Automobile Bavaria a investit peste 10 milioane de euro intr-un nou centru in Capitala

Data publicarii: 05-10-2006
Automobile BavariaAutomobile Bavaria, importatorul marcilor BMW, Rolls Royce si Mini, va inaugura la sfarsitul saptamanii cel mai mare centru al sau din tara, complex cu showroom, service si depozite de piese de schimb pentru care compania a investit peste 10 milioane euro, informeaza NewsIn. Centrul se afla in cartierul bucurestean Baneasa si este cea mai importanta investitie din 2006 pentru Automobile Bavaria. Compania a investit peste 10 milioane euro in acest complex, iar de la intrarea sa pe piata acum 12 ani, investitiile au depasit 50 milioane euro.

Noul sediu are o suprafata de 12.500 de metri patrati. Suprafata construita este de aproximativ 10.000 metri patrati.Centrul gazduieste in afara de birouri showroom BMW, Mini, Rolls Royce, showroom de motociclete, service, depozitul central de piese de schimb si magazinul de accesorii.

"Prin acest sediu, vom reusi sa oferim clientilor nostri consultanta si sprijinul necesar la cele mai inalte standarde BMW. Automobile Bavaria s-a dezvoltat atat de mult in ultimii doi ani, incat a devenit absolut necesar sa extindem spatiul in care ne desfasuram activitatea. Mai mult, datorita strategiei noastre de a ne imbunatati permanent oferta catre clienti, construirea acestui sediu s-a impus ca o necesitate", a spus directorul general al Automobile Bavaria, Michael Schmidt, in comunicatul companiei.

Automobile Bavaria a fost infiintata in urma cu 12 ani la Brasov, pentru a reprezenta marca BMW pe piata romaneasca. Incepand cu aprilie 2001, firma detine si reprezentanta de camioane si autocare MAN.

Principalul domeniu de activitate al Automobile Bavaria este comertul cu autovehicule, compania desafasurand si toate activitatile conexe domeniului: intretinere si reparatii, vanzari de piese auto si moto, intermedieri, inchirieri masini (Bavaria Rent), leasing (Bavaria Leasing) si buy-back.

Compania are 13 dealeri autorizati in Romania, iar numarul angajatilor este de 456.

Anul trecut, Automobile Bavaria a vandut 1.474 de automobile, in timp ce tinta pentru 2006 este de 1.700 de unitati.

Pe piata, BMW a fost anul trecut marca premium numarul unu la vanzarile de autoturisme, cu un total de 1.386 unitati vandute. Concurentii sai, Audi si Mercedes au vandut 1.300, respectiv 1.235 de unitati.

In primele opt luni ale anului Automobile Bavaria a vandut 983 de masini, cu 9% peste nivelul din perioada similara a anului trecut.

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: