In 2011 ING Asigurari de Viata a continuat sa se implice in comunitate

Data publicarii: 14-02-2012 | Finante-Banci


In 2011 ING Asigurari de Viata a dezvoltat noua programe si o serie de proiecte adiacente in domeniul responsabilitatii sociale, printr-o investitie totala de 1,24 milioane RON, aferenta programelor derulate.

Programele care ofera "Sanse la viata” au cumulat 41% din investitia companiei in responsabilitate sociala, cele de protectie a mediului 31%, iar cele de educatie financiara 28% din resurse.

Gradul de implicare a echipei ING Asigurari de Viata in proiectele de CSR a fost in 2011 de peste 85%.

Dezvoltand strategia de responsabilitate sociala initiata in urma cu doi ani, ING Asigurari de Viata a continuat si in 2011 sa se implice in viata societatii, prin programe cu impact atat in interiorul companiei si cat in comunitatile externe, in domeniul educatiei financiare, al protectiei mediului, si al accesului la educatie pentru copiii talentati sau defavorizati.
Acestora li s-au adaugat anul trecut programele care ofera "Sanse la viata”, prin actiuni de preventie si educatie, dar si de diagnostic si tratament.

Concret, pe parcursul anului 2011 au fost dezvoltate noua proiecte de amploare si o serie de proiecte adiacente, printr-o investitie totala de 1,24 milioane RON, aferenta programelor derulate. Toate acestea au contribuit in mod semnificativ, alaturi de alte initiative ale companiei, la cresterea angajamenului angajatilor in ultimul an, 81% dintre ei apreciind faptul ca sunt incurajati sa participe la initiativele de sustenabilitate ale organizatiei.

"Credem cu tarie in programele pe care le-am dezvoltat, sunt cauze care ne reprezinta si ne dorim ca acestea sa genereze impact pozitiv si pe termen lung in comunitate. Cel mai recent exemplu este programul de educatie pentru acordarea primului ajutor "Lectia de prim ajutor”, dezvoltat impreuna cu Fundatia pentru SMURD, care cu peste 4,5 milioane vizionari in cele doua luni de proiect confirma nevoia pentru astfel de programe in randul publicului larg.”, a declarat Carmen Soare, Director Marketing ING Asigurari de Viata.

Programele menite sa salveze vieti au cumulat anul trecut 41% din investitia totala in responsabilitate sociala a companiei.
Cea mai recenta initiativa, prin amploarea si publicul tinta extins, "Lectia de prim ajutor”, a demarat in noiembrie 2011 si continua si in 2012. Programul, dezvoltat in parteneriat cu Fundatia pentru SMURD si Pro TV, include emisiunea omonima, site-ul www.lectiadeprimajutor.ro si pagina de Facebook facebook.com/lectiadeprimajutor. Primele 11 editii ale emisiunii (dintr-un total de 12), in cadrul careia prezentatorii si un medic SMURD initiaza telespectatorii in tehnicile acordarii primului ajutor, au inregistrat peste 4,5 milioane vizionari. A doua componenta a programului, web-site-ul dedicat www.lectiadeprimajutor.ro, ofera solutii la situatii de urgenta frecvente, si a inregistrat doar in primele trei luni de functionare peste 56.000 de afisari. De asemenea, site-ul ofera si posibilitatea de a adresa intrebari online si a primi raspunsuri de la medicii SMURD in maxim 24 de ore.
In cadrul colaborarii cu Fundatia pentru SMURD, ING a donat pentru fiecare asigurare suplimentara pentru afectiuni grave incheiata la ING in 2011, 2 euro catre Serviciu Mobil de Urgenta, Reanimare si Descarcerare, pentru achizitionarea primului avion sanitar.

Programul dedicat Sectiei de cardiochirurgie pediatrica a spitalului de copii Marie Curie desfasurat impreuna cu Asociatia Inima Copiilor isi propune ca peste 1500 de copii sa poata fi tratati si operati in cadrul acestei sectii. In acest demers, ING Asigurari de Viata a contribuit cu 35.000 de euro pentru organizarea primelor trei misiuni medicale, dupa ce in luna iunie a
sprijinit concertul caritabil sustinut de violonistul Alexandru Tomescu dedicat acestei cauze.

Nu in ultimul rand, pentru a veni in sprijinul copiilor diagnosticati cu afectiuni grave, ING a sustinut financiar programul Asociatiei M.A.M.E. - "Copilaria nu trebuie traita in spital” - pentru Sectia de pediatrie din cadrul Spitalului Fundeni. Astfel, anual 5.000 de copii din intreaga tara vor avea conditii mai bune de ingrijire si tratament.

Domeniul educatiei financiare a reprezentat si anul trecut un pilon important, programele dezvoltate implicand 28% din bugetul total de CSR.
"Proiectul tau - viitorul!”, realizat cu ajutorul Organizatiei Junior Achievement Romania, s-a adresat tinerilor studenti care au aflat notiunile esentiale privind asigurarile de viata prin intermediul unei platforme on-line interactive. In cadrul programului au participat studenti din 44 de universitati si 127 de facultati din 19 centre universitare, in timp ce portalul dedicat a inregistrat peste 85.000 de afisari si 7.100 de utilizatori unici.

In a doua parte a anului, programul "Lectia de Viata” difuzat la Realitatea TV in perioada iunie-iulie 2011, a inclus 8 mini-emisiuni ce au prezentat principalele notiuni privind asigurarile de viata. Programul a avut mai mult de 1,8 milioane de vizionari pe parcursul celor doua luni in care a rulat.

Nu in ultimul rand, intr-un demers menit sa incurajeze ONG-urile sa participe cu proiecte dedicate educatiei financiare, ING a initiat si sustinut categoria-concurs de Educatie Financiara in cadrul Galei Societatii Civile.

Nici initiativele ce vizeaza imbunatatirea calitatii mediului si un stil de viata si nutritie sanatos nu au fost neglijate in 2011 - programele dezvoltate in aceasta zona implicand 31% din investitia destinata responsabilitatii sociale.
"Biciclete cu cravate”, un program lansat in 2010 alaturi de Asociatia Green Revolution, prin care angajatii ING se bucura de plimbari gratuite cu bicicletele oferite de companie, a continuat si a fost completat prin initiative noi, precum "I enjoy Healthy life" - un eveniment lunar intern care incurajeaza stilul de viata si alimentatia sanatoase.

In toate aceste demersuri, participarea echipei ING Asigurari de Viata reprezinta un element esential, alaturi de rezultatul in sine al proiectelor desfasurate. 85% dintre angajatii ING Asigurari de Viata s-au implicat in 2011 in programele de responsabilitate sociala sustinute de companie. Totodata campania interna "Inima Copiilor este si inima ta”, derulata impreuna cu Asociatia Inima Copiilor pentru strangerea de fonduri dedicate copiilor cu afectiuni cardiace, a generat implicarea a 63% dintre angajatii ING.
Ultimele stiri pe BankNews.ro: