Studiu Xerox: serviciile de imprimare eficientizeaza afacerile clientilor si reduc semnificativ costurile

Data publicarii: Astazi, 19-03-2012 | Afaceri

Peste 90% dintre clientii de servicii de management al documentelor au declarat ca beneficiile pe care ei le urmareau la acestea s-au aflat la nivelul asteptarilor sau chiar le-au depasit, arata un sondaj comandat de Xerox si realizat in 2011 de firma de cercetare Forrester Research, Inc.

Sondajul a fost realizat in randul clientilor de MPS care aveau contract de servicii de management al documentelor, cu Xerox sau alta companie, de cel putin sase luni. Studiul si-a propus sa afle care este atitudinea clientilor fata de aceste servicii, precum si experienta acestora cu ele. Ei au fost intrebati daca beneficiile pe care le asteptau de la aceste servicii au depasit, s-au aflat sau nu la nivelul asteptarilor. 

97% dintre respondenti au spus ca au redus costurile de imprimare cu ajutorul acestor servicii, declarandu-se multumiti si foarte multumiti; doar pentru 3% dintre acestia MPS nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor. Peste 90% dintre respondenti au declarat ca, folosind MPS, au alocat mai putine resurse IT activitatilor de imprimare; numai  pentru 6% dintre respondenti, MPS situandu-se sub nivelul asteptarilor.

De asemenea, peste 90% dintre clientii de MPS considera ca productivitatea privind imprimarea s-a imbunatatit. 

Lider al pietei pe segmentul MPS, Xerox continua sa reduca cu pana la 30% costurile companiilor, oferind solutii de management al printului si procese automatizate, care directioneaza utilizatorii catre cele mai eficiente optiuni privind cheltuielile cu imprimarea si consumul de energie. Compania isi imbunatateste permanent calitatea serviciilor si investeste constant in tehnologie, venind cu solutii noi, potrivite fiecarui tip de afacere. Totul pentru a spori eficienta gestionarii documentelor din birou, a asigura securizarea datelor, a creste productivitatea si a reduce costurile clientilor si potentialilor clienti.

Ca o atestare a calitatii serviciilor sale, Xerox a obtinut o serie de premii de-a lungul timpului. A fost pozitionata ca lider pe segmentul serviciilor de management al documentelor (MPS), in raportul IDC1 MarketScape din 2011. (1IDC MarketScape: Worldwide Managed Print Services 2011 Hardcopy Vendor Analysis”. Doc # 232135, Dec. 2011.). De asemenea, Xerox Corporation este lider mondial pe segmentul serviciilor de management al documentelor (Managed Print Services - MPS),  potrivit raportului Gartner -  Competitive Landscape: Managed Print Services, Worldwide Report, Nov. 30, 2011.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: