Top Companii Verzi in Romania

Data publicarii: 08-06-2012 | Diverse

In premiera, revista Biz a lansat astazi, in cadrul celei de-a 6-a editii a GreenBiz Forum, prima editie a Top Companii Verzi in Romania, un studiu realizat de ISRA Center.

Topul este condus de Petrom, urmat de Cosmote, Vodafone, Carrefour si Coca- Cola. Urmatoarele 5 companii aflate in clasament sunt: Rompetrol, Avon, Orange, BCR si McDonald's. Companiile care au ajuns in top au stiut sa se foloseasca de toate resursele disponibile pentru a fi adevarati actori sociali in comunitatile din care fac parte.  

 "ISRA Center a acceptat sa se implice in acest proiect pe care l-a considerat unul inovator pentru piata din Romania. Research-ul in ceea ce priveste campanile CSR si modul cum acestea impacteaza reputatia unei companii sunt inca la inceput in Romania, iar ISRA Center a avut ocazia de a se implica pe astfel de proiecte strategice pentru clientii sai, punand astfel la dispozitie expertiza acumulata in acest domeniu”, spune Alice Mihai, Business Development Director la ISRA Center.

Companiile care au fost selectate pentru a fi incluse in studiu sunt printre cele mai mari companii din Romania (fac parte din top 200 companii cu cea mai mare cifra de afaceri) si, prin urmare, au si o notorietate foarte buna in randul populatiei generale.

"De 5 ani Biz este  alaturi de cei care se dedica actiunilor de CSR in Romania. Din pacate, in ultimii ani, datorita conditiilor economice, companiile au redus bugetele dedicate CSR-ului. Din acest motiv am realizat topul, pentru a evalua stadiul implicarii companiilor in CSR Green”, declara Marta Usurelu, Redactor-Sef, Revista Biz.

Despre Biz

Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si abordari unice asupra mediului de business local si international. 

Lansata in anul 2000, Biz a fost prima revista de afaceri din Romania, impunandu-se prin premiere in print, evenimente de business, proiecte speciale si cautand mereu sa abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectiva inedita si interesanta pentru cititori.

 Cu o aparitie bilunara, are ca public tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate BRAT, dintre care 4.600 sunt abonamente. Se distribuie in zonele urbane din tara. www.revistabiz.ro