Europenii au un logo obligatoriu pentru produsele organice
Data publicarii: 02-08-2012 | Mediu
Incepand cu 1 iulie toate produsele organice alimentare realizate in statele Uniunii Europene vor trebui sa aiba reprezentat pe eticheta logo-ul "Euro-leaf”. Logo-ul care prezinta in mod stilizat o frunza descrisa de cele douasprezece stele ale steagului european, albe, pe un fundal verde, a fost deja introdus in urma cu doi ani, perioada de timp oferita producatorilor pentru a se adapta noilor cerinte. Aplicarea logo-ului este optionala pentru produsele ne-ambalate sau importate.
"Speram ca logo-ul european va deveni un simbol al produselor alimentare organice recunoscut de cat mai multi europeni, oferindu-le consumatorilor increderea ca aceste bunuri sint produse in conformitate cu foarte strictele reguli ale Uniunii Europene”, a declarat Dacian Ciolos, comisarul european pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, potrivit sitului Comisiei Europene.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private