Europenii au un logo obligatoriu pentru produsele organice
Data publicarii: 02-08-2012 | Mediu
Incepand cu 1 iulie toate produsele organice alimentare realizate in statele Uniunii Europene vor trebui sa aiba reprezentat pe eticheta logo-ul "Euro-leaf”. Logo-ul care prezinta in mod stilizat o frunza descrisa de cele douasprezece stele ale steagului european, albe, pe un fundal verde, a fost deja introdus in urma cu doi ani, perioada de timp oferita producatorilor pentru a se adapta noilor cerinte. Aplicarea logo-ului este optionala pentru produsele ne-ambalate sau importate.
"Speram ca logo-ul european va deveni un simbol al produselor alimentare organice recunoscut de cat mai multi europeni, oferindu-le consumatorilor increderea ca aceste bunuri sint produse in conformitate cu foarte strictele reguli ale Uniunii Europene”, a declarat Dacian Ciolos, comisarul european pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, potrivit sitului Comisiei Europene.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut