Carpatica te scuteste de plata evaluarii si asigurarii pentru primul an
Data publicarii: 22-08-2012 | Finante-Banci
Campania se desfasoara in perioada 20 august 2012 - 28 septembrie 2012 in toate unitatile Bancii Comerciale Carpatica si se adreseaza clientilor care solicita un credit de refinantare OneSmart cu ipoteca imobiliara sau un credit Casa9 in aceasta perioada.
Astfel, pentru cererile de credit OneSmart cu ipoteca imobiliara si Casa9, depuse in perioada desfasurarii campaniei promotionale, BCC va suporta, in cazul acordarii creditului, cheltuielile cu asigurarea pentru primul an si evaluarea imobilului adus ca si garantie, inclusiv taxele si impozitele aferente. Procesul este foarte simplu. Clientul nu trebuie decat sa prezinte polita de asigurare insotita de dovada platii asigurarii precum si raportul de evaluare, iar in termen de maxim 5 zile de la acordarea creditului, contravaloarea acestor taxe este virata in contul lui. Venim astfel in sprijinul clientilor, scutindu-i de plata acestor taxe, oferindu-le posibilitatea de a-si canaliza toate resursele financiare spre obiectivul vizat., afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing, Dezvoltare si Monitorizare Produse Persoane Fizice, in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.
OneSmart este un credit de refinantare destinat persoanelor fizice care realizeaza venituri eligibile, fara niciun comision si cu o dobanda atractiva.
Creditul Casa9 este un produs destinat achizitiei de imobile (inclusiv terenuri aflate in intravilan si in circuitul civil), construirii, reabilitarii sau extinderii imobilelor, finalizarea constructiilor aflate in anumite stadii de executie. Este un credit fara comisioane si cu o dobanda avantajoasa.
Mai multe informatii despre aceasta campanie sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane fizice > Credite.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an