Carpatica te scuteste de plata evaluarii si asigurarii pentru primul an
Data publicarii: 22-08-2012 | Finante-Banci
Campania se desfasoara in perioada 20 august 2012 - 28 septembrie 2012 in toate unitatile Bancii Comerciale Carpatica si se adreseaza clientilor care solicita un credit de refinantare OneSmart cu ipoteca imobiliara sau un credit Casa9 in aceasta perioada.
Astfel, pentru cererile de credit OneSmart cu ipoteca imobiliara si Casa9, depuse in perioada desfasurarii campaniei promotionale, BCC va suporta, in cazul acordarii creditului, cheltuielile cu asigurarea pentru primul an si evaluarea imobilului adus ca si garantie, inclusiv taxele si impozitele aferente. Procesul este foarte simplu. Clientul nu trebuie decat sa prezinte polita de asigurare insotita de dovada platii asigurarii precum si raportul de evaluare, iar in termen de maxim 5 zile de la acordarea creditului, contravaloarea acestor taxe este virata in contul lui. Venim astfel in sprijinul clientilor, scutindu-i de plata acestor taxe, oferindu-le posibilitatea de a-si canaliza toate resursele financiare spre obiectivul vizat., afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing, Dezvoltare si Monitorizare Produse Persoane Fizice, in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.
OneSmart este un credit de refinantare destinat persoanelor fizice care realizeaza venituri eligibile, fara niciun comision si cu o dobanda atractiva.
Creditul Casa9 este un produs destinat achizitiei de imobile (inclusiv terenuri aflate in intravilan si in circuitul civil), construirii, reabilitarii sau extinderii imobilelor, finalizarea constructiilor aflate in anumite stadii de executie. Este un credit fara comisioane si cu o dobanda avantajoasa.
Mai multe informatii despre aceasta campanie sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane fizice > Credite.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut