An greu pentru Diverta: afacerile ar putea scadea la 14 mil. euro
Data publicarii: 23-08-2012 | AfaceriLantul de librarii Diverta ar putea ajunge anul acesta la o cifra de afaceri de circa 14 milioane de euro, comparativ cu 16,5 milioane de euro anul trecut, ca urmare a diminuarii numarului de magazine, a declarat Amalia Buliga, directorul general al retailerului.
Librariile Diverta au in prezent o retea de 31 de unitati, la finalul primului semestru din 2011 reteaua numarand in jur de 50 de magazine.
Managerul estimeaza ca reteaua de librarii va termina anul pe break-even (moment in care nivelul cheltuielilor este egal cu cel al veniturilor).
In primul semestru al anului, Pro Express Retail, compania care administreaza lantul Diverta, a avut o cifra de afaceri de aproximativ sapte milioane de euro, in timp ce in perioada similara din 2011 a raportat venituri in jurul a noua milioane de euro.
Cel mai recent magazin Diverta a fost deschis saptamana trecuta pe bulevardul Magheru, din Capitala, paralel cu cel detinut pana in 2010 in fostul magazin Eva. De asemenea, in apropiere se afla librariile Carturesti si Adevarul.
Noua unitate are 300 de metri patrati, iar investitia a fost de circa 50.000 de euro. Magazinul are doua etaje (parter si subsol), iar pana acum a fost amenajat parterul care are o suprafata de circa 130 de metri patrati.
"Estimam pentru primul an vanzari de aproximativ 200.000 de euro pentru suprafata de la parter si de 300.000 de euro daca deschidem si subsolul”, a afirmat Amalia Buliga.
Integral in Wall-Street.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara